• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

درگیری خونین در اسکله تفریحی/ ضارب دستگیر شد

  • کد خبر : 20367
  • 30 آبان 1399 - 14:41
درگیری خونین در اسکله تفریحی/ ضارب دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی خبری پلیس کیش از دستگیری عامل وضارب درگیری در اسکله تفریحی کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، شب گذشته ساعت ۳ بامداد طی اعلام تماس مردمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح و مجروحیت یک جوان در اسکله تفریحی جزیره کیش، گشت کلانتری پلیس در صحنه حاضر و پس از اعزام مجروح به بیمارستان، مراتب شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

گفتنی است با هماهنگی و دستور دادستان جزیره کیش و اقدامات فنی و پلیسی کارکنان پلیس کیش مخفیگاه ضارب شناسایی و در بازرسی از خودرو وی وسیله ضرب و جرح آلوده به خون پیدا شده و فرد خاطی پس از حدود ۱۰ ساعت دستگیر گردید.

در بررسی های اولیه انگیزه فرد از درگیری، اختلاف شخصی بوده که منجر به ضرب و جرح با شئ برنده تیز گردیده، که تا این لحظه ضمن ابراز امیدواری فرد مجروح در بیمارستان کیش حال عمومی وی مساعد اعلام شده و در حال مداوا است.

در پایان این اطلاعیه خاطر نشان می گردد: پلیس مسئول نظم و امنیت جامعه است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ فرد یا گروهی اجازه برهم زدن نظم و امنیت مردم را نمی‌دهد و مشارکت مردم از طریق برقراری ارتباط با پلیس ۱۱۰ و راه اندازی پایش تصویری می تواند کمک شایانی به پلیس در حفظ امنیت در جزیره کیش نماید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20367
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    متاسفانه فرد مجروح صبح روز شنبه در بیمارستان فوت کرد.
    امیدوارم با قاتل یا قاتلین به شدت برخورد نمایند تا امنیت در جامعه برقرار گردد.