• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش

  • کد خبر : 20345
  • 26 آبان 1399 - 13:31
کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ فروند لنج و دستگیری ۴ خدمه آن خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ علی اصغر جمالی روز یکشنبه گفت: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیروهای پایگاه دریابانی کیش برای اجرای طرح در سطح حوزه استحفاظی به گشت اعزام که حین کنترل نوار مرزی به دو فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران دریابانی در بازرسی از این شناورها موفق به کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴ خدمه و اعزام آنان به دستگاه قضائی شدند.

 جمالی با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت های قاچاق به شناورهای خارجی می کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: متأسفانه با توجه به اینکه این‌گونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می کنند و باید بدانند پلیس در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است و امیدواریم با مجازات هایی که توسط مقام قضائی برای این افراد تعیین و اعمال می شود در آینده شاهد افزایش بازدارندگی و عدم ورود متخلفان به این حوزه باشیم.
گفتنی است، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۲۲ فروند شناور متخلف توقیف شده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20345
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.