• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

راه اندازی نخستین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان

  • کد خبر : 20327
  • 23 آبان 1399 - 19:17
راه اندازی نخستین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان

برای نخستین بار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صندوق سرمایه کذاری زمین و ساختمان توسط شرکت سرمایه کذاری و توسعه کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تاسیس شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی عضو هیات مدیره، معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی این سازمان در تشریح موضوع گفت: صندوق زمین و ساختمان،  نوعی صندوق‌ سرمایه‌گذاری است که با جمع آوری سرمایه‌های اندک سرمایه‌گذاران و استفاده در پروژه‌های ساختمانی با کاربری تجاری، اداری و مسکونی موجب رشد سرمایه های کوچک می شود.

وی افزود: اداره این صندوق ‌با ارکان مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می شود و هدف اصلی از راه اندازی آن، افزایش سرمایه های جمع شده از سرمایه‌گذاران در بهترین پروژه‌های عمرانی و دستیابی آنها به سود حداکثری است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به چگونگی فعالیت این صندوق عنوان کرد: مکانیزم فعالیت صندوق زمین و مسکن شامل جمع آوری وجوه سرمایه‌گذاران، تخصیص وجوه به پروژه ساختمانی، فروش واحدهای ساختمانی پروژه و تخصیص سود به سرمایه‌گذاران می باشد.

وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد ریالی این پروژه تصریح کرد: موقعیت طرح مورد نظر برای ساخت و ساز، فاز ۷ صدف در مساحتی بالغ بر ۴ هزار و پانصد متر مربع با تراکم ۳۳۰ درصدی و زیربنایی حدود ۱۵ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که دو طبقه زیر زمین و ۹ طبقه روی همکف را شامل می شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه اظهار داشت: صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، برای نخستین بار است که از میان مناطق آزاد کشور در جزیره کیش راه اندازی می شود و تحت عنوان صندوق آشنا یکم کیش معرفی خواهد شد که در راستای جذب سرمایه های خٌرد با موافقت سازمان بورس و اوراق بهاء دار شکل گرفته است. 

به گفته وی با فعال شدن این صندوق که با هدف توجه بیشتر به مردم صورت گرفته، سرمایه گذاران و کیشوندان می توانند با اخذ کد بورسی نسبت به خرید واحد های این صندوق اقدام کنند و از بازده مناسب و ارزشمند این پروژه بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20327
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    لطفا درمورد صندوق سرمایه گذاری زمین و مسکن(آشنا یکم کیش)
    اطلاع رسانی کنید.
    چطور و ازکجا میتونیم واحدهای صندوق رو خریداری کنیم؟؟
    ممنون