• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خانم دکتر لاری، برگزاری کنسرت در کیش “جنایت” نیست؟

  • کد خبر : 20164
  • 07 آبان 1399 - 6:05
خانم دکتر لاری، برگزاری کنسرت در کیش “جنایت” نیست؟

باید از خانم دکتر لاری پرسید که چه تفاوتی میان نحوه برگزاری این مراسم در مشهد و برگزاری کنسرت در کیش وجود دارد که آن‌را جنایت خواندید و در برابر این سکوت کرده‌اید؟

هر روز آمار رکوردهای کرونایی در کشور جابه‌جا و به تعداد مبتلایان و کشته شدگان بر اثر این ویروس افزوده می‌شود، لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و گوش سپردن به توصیه‌های مسئولان ستاد کرونا برای مقابله و در امان ماندن از این ویروس مرموز و خطرناک از اوجب واجبات است.

در جزیره کیش از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون حدود ۲۵۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۱۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

روز گذشته طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، جزیره کیش جزو شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت تا موج نگرانی‌ها برای ساکنان کیش شدت یابد.

با این حال از هفته گذشته کنسرت‌ها در کیش فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که متأسفانه مسئولان منطقه آزاد کیش در مقابل این کنسرت‌ها روزه سکوت گرفته‌اند و رفتار دوگانه‌ای را در برابر پروتکل‌های بهداشتی از خود نشان می‌دهند.

جمعه هفته گذشته(۲آبان) در روزی که قرار بود نماز جمعه بیرون از مصلای کیش و در فضای باز برگزار شود، این نماز با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و به‌دلیل وضعیت پرخطر کرونا در کیش لغو شد، اما همان روز کنسرت هورش بند و رضا بهرام در سالن رو باز خلیج فارس کیش برگزار شدند.

سکوت مسئولان به‌حدی است که رضا بهرام در اظهار نظر غیر تخصصی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای توجیه اجرای کنسرتش وضعیت کیش را “سفید” اعلام کرد، که این رفتار و انتشار خبر کذب باز هم از سوی مسئولان بدون پاسخ ماند.

رضا بهرام همچنین در ادامه آورده است که برگزاری این کنسرت با مجوز ستاد ملی کرونا است.

حال چند روز قبل مراسمی در ورزشگاه شهر مشهد برگزار شد که مورد اعتراض “به‌جا”ی بسیاری قرار گرفت. این مراسم گرچه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد اما خانم دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که برگزاری این مراسم “جنایت” است.

باید از خانم دکتر لاری پرسید که چه تفاوتی میان نحوه برگزاری این مراسم در مشهد و برگزاری کنسرت در کیش وجود دارد که آن‌را جنایت خواندید و در برابر این سکوت کرده‌اید؟ آیا برگزاری کنسرت‌ها در این شرایط جنایت نیست؟ آیا این جنایت آشکار در جزیره کیش را نمی‌بینید؟ آیا سکوت مسئولانی که می‌بینند و روزه سکوت گرفته‌اند خیانت نیست؟

فیلم بخشی از کنسرت هورش بند در شرایط کرونایی

مرتضی رضائی – مدیرمسئول کیشوندنیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20164
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کاملا صحبت به جایی بود
    چطور سکوت کرده اید
    آیا جان کیشوندان و مردم بی ارزش تر ازپول درآوردن عده ای تهرانی و سلبریتی است. چرا در تهران اجرا نمیکنند؟

    میدانید در همین مسافرهایی که برای کنسرت به کیش میایند ممکن است چقدر ناقل خاموش باشد؟
    ۱۴ روز دیگر که وضعیت بحرانی شد باز آژیر بزنید و هشدار بدهید و مصاحبه کنید و خودشیرینی