• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

همه چشم به راه بهار؛ منطقه آزاد کیش اسیر حاشیه‌ها!

  • کد خبر : 20134
  • 04 آبان 1399 - 6:10
همه چشم به راه بهار؛ منطقه آزاد کیش اسیر حاشیه‌ها!

در حالی که کمتر از ۷ ماه به پایان دولت باقی مانده، تغییرات مدیریتی در سطح مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش ادامه دارد در تازه ترین تغییر، دکتر خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش از جایگاهش برکنار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، دولت ماه‌های پایانی خود را سپری می‌کند و به‌نظر می‌رسد علاقه‌ زیادی دارد که ۱۴۰۰ هرچه سریع‌تر از راه برسد و کلید دفتر پاستور را به نفر بعدی بدهد، مردم هم این روزها قیمت‌های طلا و سکه و دلار و بورس و گوجه و ماشین و آمارهای کرونا و … را آنلاین رصد می‌کنند، عده‌ای همچنان چشم باطل به انتخابات آمریکا دوخته‌اند و عده‌ای هم چشم انتظار بهار نشسته‌ و به آینده خوش بین هستند و نوید می‌دهند که “فشار حداکثری” به پایان می‌رسد و مسئولان خوب و پر انرژی می آیند و روزهای خوب از راه خواهد رسید.

در این سو اما مسئولان منطقه آزاد کیش که باید در این ماه‌های پایانی کارهای بر زمین مانده را جمع و جور و اَبَر وعده‌های رنگارنگ داده شده را پیگیری کنند و مشکلات روز کیشوندان از جمله اخذ مالیات از کارمندان و واردات خودرو و وضعیت مسکن، بلیت هواپیما و … را با جدیت دنبال کنند و به مردم گزارش عملکرد بدهند، بیش از هر روز دیگری اسیر حاشیه‌ها شده‌اند.

چند هفته پیش به‌دلایل نامعلوم تغییراتی در معاونت گردشگری این سازمان اتفاق افتاد و بدریه بحرینی(عضو شورای شهر سازمانی کیش) و افشین علاء(شاعر و نویسنده کشوری و مدیر سابق بازاریابی و تبلیغات گردشگری) از این معاونت بیرون رانده شدند.

بعد از تغییرات در معاونت گردشگری و بیرون راندن علاء و بحرینی، حالا نوبت به تغییر در رأس معاونت عمرانی و حذف خانزادی از این معاونت رسیده تا مُهری باشد بر تأیید وجود حاشیه‌ها در این سازمان.

مظفری چند روز قبل ابتدا در حکمی دکتر خانزادی را از معاونت عمرانی برکنار و جایگزین مقدس زاده در معاونت اقتصادی کرد.

از ماه‌ها قبل خبرهایی مبنی بر کشمکش بین خانزادی و قدسیه نجار(خواهرزاده رئیس جمهوری و مدیر GIS معاونت عمرانی) شنیده می‌شد که به‌نظر می‌رسد این جابجایی بی تأثیر از این کشمکش نبوده است.

انتصاب خانزادی در معاونت اقتصادی با توجه به تخصص وی، بسیار بی‌ربط بود و مجدداً روز گذشته در حکمی دیگر مظفری او را از این معاونت جدید هم برکنار کرد و ناصر آخوندی(معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش) را با حفظ سمت به‌عنوان معاون اقتصادی گماشت.

مظفری در دوران مدیریتش نشان داده که اهل تنش و درگیری نیست و دوست ندارد دل هیچ شخص یا گروهی را بشکند، و گویا نمی‌خواهد در چند ماهه پایانی کسی را حذف یا اضافه کند، به همین خاطر خانزادی را به معاونت اقتصادی برد، اما به‌نظر می‌رسد حاشیه‌ها فراتر از آن بود که خانزادی تمایلی برای کار کردن با تیم مظفری داشته باشد و به همین خاطر از معاونت اقتصادی بیرون آمده است.

به هر حال انتظار مردم از مسئولان این است که نه تنها ۷ ماه بلکه حتی اگر هفت روز هم برای خدمت کردن زمان باشد، با جدیت و به‌دور از حواشی کار خدمت رسانی انجام شود و مسئله معیشت مردم که این روزها در اولویت قرار دارد به‌طور ویژه پیگیری شود.

وضعیت معیشت و مشکلات موجود در جزیره کیش هم با اجاره چند رسانه و خبرگزاری با هزینه بیت‌المال و انتشار اخبار هدفمند درست نخواهد شد، اینکه بخواهیم هرجا برویم پروژه هایی را جار بزنیم که دهان شنونده از شنیدن آن باز می شود اما حتی استارت آن هم زده نشده و شاید تا ۵۰ سال دیگر هم اجرایی نشود(جزیره مصنوعی)، یا اینکه چند سال به اسم جام جهانی قطر برای خودمان کلاس بگذاریم و حالا که فصل آن رسیده می بینیم حتی یک زمین چمن هم برای آن اضافه نشده و هنوز هم بگوییم برای جام جهانی برنامه داریم، اینها دردی از معیشت مردم دوا نمی کند، در این شرایط نیازمند برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و پربازده به همراه تلاش فروان هستیم.

لازم به ذکر است که مقدس زاده پیش‌تر مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات بود که مدتی به عنوان معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شده بود و در حال حاضر معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20134
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. اون عده ای که میگین چشم باطل به انتخابات امریکا دوختن همونایی نیستن که همه جور حملات سایبری میکنن؟

  2. تغییرات هم واسه اینه که بقیه دوستان هم یه سهمی ببرن وگرنه این قبری که بالاش گریه میکنین توش خالیه! مردم هم که خیلی وقته بریدن نشنیدین شعارای مردم رو مثل اینکه!

  3. این خواهرزاده رییس جمهور که با سفارش بسیار بدون هیچ تخصصی در پست تخصصی اطلاعات جغرافیایی و جی ای اس سازمان نشسته گویا قرار است عزل و نصب کند و با فشار از بالا و قلدری سیاست مخرب خودش را پیش ببرد و اینطور ب نظر میرسد مدیرعامل هیچ اختیاری ندارد. دردمان را به که گوییم از این اقازاده های پوچ پرمدعا

  4. همس دروغ همش تظاهر
    فساد
    رانت
    فامیل بازی