• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کلنگ ساخت دو مدرسه و یک مسجد و درمانگاه به زمین زده شد

  • کد خبر : 20094
  • 25 مهر 1399 - 1:33
کلنگ ساخت دو مدرسه و یک مسجد و درمانگاه به زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی یک مسجد و درمانگاه، دبیرستان ۱۸ کلاسه و دبستان ۹ کلاسه در محل فاز ۳ نوبنیاد کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، آئین کلنگ زنی مسجد و درمانگاه  امام محمد باقر(ع) ، دبیرستان ۱۸ کلاسه و دبستان ۹ کلاسه حجت الاسلام سید علی سیدین با حضور جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد و مسئولان کشوری و استانی در محل فاز ۳ نوبنیاد کیش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم ارائه خدمات مناسب و توسعه فضاهای استاندارد آموزشی، مذهبی و درمانی متناسب با این جزیره را از الویت های سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیتها و انتظارها از این جزیره تلاش داریم با ساخت مدارس جدید به استاندارد خوبی درحوزه آموزش و پرورش کشور برسیم .

مظفری افزود: در منطقه نوبنیاد کیش با توجه به توسعه بافت مسکونی نیازمند فضاهای آموزشی، فرهنگی، مذهبی و درمانی بودیم که خوشبختانه این امر مهم با همت نهاد امام جمعه و با همیاری خیرین جزیره کیش و با کلنگ زنی احداث مسجد و درمانگاه در این منطقه انجام شد.

امام جمعه کیش در این مراسم با اشاره به جایگاه والای علم ودانش در دین مبین اسلام بر ضرورت توسعه فضاهای فرهنگی ،مذهبی و درمانی در کیش تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده مشارکت در امر ساخت مدرسه، مسجد و درمانگاه را گامی در راستای توسعه همه جانبه کیش برشمرد و از خیرین مدرسه و مسجد ساز دعوت کرد در ساخت این اماکن درکیش مشارکت فعال تری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20094
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.