• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

یک هندی، قربانی کرونا در کیش شد/ ۲۲۵۱ نفر آخرین آمار مبتلایان به کرونا

  • کد خبر : 20079
  • 20 مهر 1399 - 13:09
یک هندی، قربانی کرونا در کیش شد/ ۲۲۵۱ نفر آخرین آمار مبتلایان به کرونا

سخنگوی شورای سلامت،‌ پس از برگزاری جلسه امروز این شورا، از ثبت هجدهمین فوتی ناشی از کرونا در کیش خبر داد.

دکتر رضانیا اعلام کرد: متاسفانه با فوت یک آقای ۴۳ساله تبعه هندی به دلیل کرونا ، آمار فوتی های کرونا در کیش از ابتدا تا کنون به ۱۸ نفر رسید.

وی با تاکید بر اینکه فوتی امروز در کیش هیچ بیماری زمینه ای نداشته افزود : این ویروس پیر و جوان نمیشناسد و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مهمترین سد در مقابل کرونا است.
وی با بیان اینکه طی چند هفته اخیر تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از بیماری کرونا در کیش رشد داشته اظهار داشت: کرونا بیماری بسیار سرایت پذیری است و آمار مبتلایان اخیر نشان میدهد زمان‌هایی که مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند با افزایش تعداد مبتلایان رو به رو شده ایم.

وی افزود: نکته‌ای که وجود دارد این است که همه مردم باید رعایت کنند و اگر بخش اعظم جامعه رعایت کنند ولی عده کمی رعایت نکنند این چرخه انتقال در جامعه باقی خواهد ماند.

وی گفت: ما به خاطر رعایت مردم در مرحله اول شاهد کاهش نسبی موارد مثبت در اوایل اردیبهشت ماه بودیم و همین باعث شد برخی مردم تصور کنند اپیدمی تمام شده و ضوابط فاصله گذاری را رعایت نکنند و این باعث شد شاهد افزایش آمار باشیم و ممکن است روزهای بعد هم به همین ترتیب ادامه یابد.

سخنگوی شورای سلامت گفت با توجه به آمار ۲۲۵۱ مبتلایان مثبت کرونا از ابتدا تاکنون، امیدواریم مردم توجه جدی به خود مراقبتی داشته و از جان خود و عزیزانشان محافظت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20079
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.