• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ثبت ۱۴۰۰ تخلف در سامانه هوشمند پلیس/ ۸۵ درصد تخلفات متعلق به کیشوندان

  • کد خبر : 20075
  • 20 مهر 1399 - 11:15

رئیس پلیس راهور کیش از ثبت ۱۴۰۰تخلف و توقیف ۲۲ خودرو و ۱۳ موتور شارژی متخلف در طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد بهرام ایمانی نسب در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک جزیره کیش با مشارکت واحد های محسوس و نامحسوس پلیس کیش از روز چهارشنبه به مدت ۷۲ ساعت با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک جزیره اجرا گردید.

وی با بیان اینکه به بیش از ۱۷۰۰ راننده متخلف تذکر داده شده است، افزود: در این طرح ۱۴۰۰ تخلف در سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی کیش ثبت گردید که در این راستا نیز ۲۲ خودرو و ۱۳ موتور شارژی متخلف اعمال قانون و توقیف شدند.

ایمانی نسب گفت: در بررسی کارشناسان پلیس راهور مشخص گردید که سرعت و سبقت غیر مجاز، رانندگی مخاطره آمیز و عدم رعایت حق تقدم، فاقد مدارک، ایجاد ناهنجاری های اجتماعی از عمده تخلفات حادثه ساز را تشکیل داده اند.

ایمانی تصریح کرد: ۸۵ درصد تلخفات ثبت شده توسط کیشوندان به وقع پیوسته که امیدواریم شاهد رعایت قوانین رانندگی و حفظ جایگاه فرهنگ ترافیک درجزیره کیش باشیم.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، پرهیز از تغییر ناگهانی مسیر و رعایت سرعت مطمئنه نقش بسزایی در کاهش تصادفات حادثه ساز خواهد داشت و سامانه ۱۲۰ پلیس راهور به عنوان پل ارتباطی پلیس با مردم به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20075
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.