• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری سومین رزمایش پدافند زیستی در کیش

  • کد خبر : 20024
  • 11 مهر 1399 - 15:31
برگزاری سومین رزمایش پدافند زیستی در کیش

سومین رزمایش پدافند زیستی با هدف هم افزایی تجهیزات و امکانات برای مقابله با ویروس کرونا در جامعه برگزار شد .

به گزارش کیشوندنیوز ، عصر روز پنج شنبه۱۰مهرماه سومین رزمایش پدافند زیستی با هدف هم افزایی تجهیزات و امکانات برای مقابله با ویروس کرونا در جامعه برگزار شد .
در این رزمایش بیش از ۲۰۰ نیروی بسیجی از نیروهای هلال احمر ، مرکز توسعه سلامت ، نیروهای نظامی و انتظامی و شرکت عمران آب و خدمات و جامعه بازاریان حضور داشتند .

در شروع این رزمایش امام جمعه محترم جزیره کیش با تقدیر از تلاش تمامی نهادها در جهت مقابله با ویروس کرونا سه حرکت را لازم برای نابودی این ویروس نوظهور دانست و گفت : برای نابودی این ویروس نوظهور در حرکت اول باید درک عمومی جامعه را بالا برد . تا زمانی که جامعه بر این باور نرسد که این ویروس تا چه حد خطرآفرین است تمام تلاش ها و زحماتی که در این راستا کشیده می شود مسمر ثمر نخواهد بود .
حرکت دوم ایجاد عزم و اراده است ؛ با فرض بر اینکه جامعه به این باور رسیده که باید مبارزه کرد و تلاش هم در این راستا می کنند اما اگر ضعف در اراده و عزم باشد باز هم تلاش ها بی فایده است .
حجه الاسلام والمسلمین حسن زاده دعا خواندن را سومین نکته برشمرد که اهل بیت عصمت و طهارت آن را مسیری روشن برای دوری از بلایا مشخص کرده اند .

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه ازاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به مجموعه اقدامات در راستای مقبله با ویروس کرونا در کیش گفت: در مرحله اول مبارزه با ویروس کرونا بر اساس سیاست شورای سلامت قرنطینه حداکثری با هدف کنترل شرایط در کیش انجام شد.
سعید پورعلی اظهار داشت : در مرحله دوم که از اواخر خرداد شروع شد با توجه به مسائل اقتصادی و اجتماعی با توجه به دستورالعملهای مشخص، فعالیت مشاغل مختلف آغاز و  سیاست مراقبت حداکثری و نظارت حداکثری در کیش اجرا شد.

در پایان به گفته دکتر رضانیا مردم جامعه ما با الگویابی از ۸ سال دفاع مقدس ، مبارزه را فراگرفته اند و اکنون که دشمن نامرئی در مقابل ما قرار گرفته مردم با همدلی ، یک پارچگی و هم گامی در کنار کادر درمان بوده و به مدد الهی از این بحران به سلامت عبور می کنیم .

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20024
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.