• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جشن تولدی که عزا شد/ مرگ دختر ۱۸ ساله در حادثه تصادف مزدا۶ + عکس

  • کد خبر : 19895
  • 29 شهریور 1399 - 1:56

سرعت بالای خودروی مزدا ۶ و خارج شدن کنترل از دست راننده باعث واژگونی خودرو شد و یکی از سرنشینان آن جان باخت.

به گزارش کیشوند نیوز، سرگرد ” بهرام ایمانی نسب ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: شب گذشته حوالی ساعت ۲ بامداد در پی وقوع تصادف خودروی مزدا که پس از عدم کنترل خودرو توسط راننده با برخورد به بلوار کنار جاده واژگون می شود و متاسفانه خانم جوانی ۱۸ ساله در این سانحه رانندگی جان باخت.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از میدان فارو به سمت نوبنیاد در حال تردد بود، افزود: با بررسی صحنه تصادف توسط ماموران راهنمایی و رانندگی، راننده به همراه ۴ نفر سرنشین که قصد برگزاری جشن تولد در کنار ساحل را داشتن به علت سرعت غیر مجاز از در کنترل خودرو، عدم بستن کمربند ایمنی، این سانحه به وقوع پیوسته و با وارد شدن ضربه سنگین به سر و گردن یک نفر از سرنشینان، وی جان خود را از دست داد.

سرگرد ایمانی با اشاره به اینکه عواقب منفی رخدادهای نادر بسیار به سرعت وابسته‌ است، اهتمام داشت: عبارت من هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم، توضیحی برای رفع مسئولیت در قبال جان خود و عزیزان مان نیست.

رئیس پلیس راهور کیش رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخصه‌‌های توسعه‌یافتگی و نشانه فرهنگ بالای ملی است که می طلبد همه شهروندان به این قوانین که برای ایمنی خود است احترام بگذارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19895
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.