• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آیا قانون مالیات بر حقوق بگیران مناطق آزاد لغو شده است؟

  • کد خبر : 19864
  • 22 شهریور 1399 - 18:08
آیا قانون مالیات بر حقوق بگیران مناطق آزاد لغو شده است؟

طبق اخبار رسیده به نظر می رسد رأی اخیر دیوان عدالت اداری و پرداخت مالیات حقوق بگیران مناطق آزاد، متوقف شده باشد اما هنوز ابلاغ نشده است..

به گزارش کیشوندنیوز، اخیراً دیوان عدالت اداری رأیی را صادر کرده که در آن معافیت مالیاتی را صرفاً برای فعالان اقتصادی دانسته است و حقوق بگیران عمومی، دولتی و خصوصی را از معافیت ماده ۱۳ مستثنی کرده است، از ماه گذشته این مصوبه اجرا شد و بدین ترتیب از حقوق بگیران در منطقه آزاد کیش مالیات کسر شد.

بعد از انتشار مصاحبه‌ پایگاه خبری کیشوندنیوز با مدیر امور مالیاتی منطقه آزاد کیش و طرح جزئیات این رأی، خبرهایی به دست رسید که رأی دیوان اداری لغو شده و در حال طی کردن پروسه خود برای اعمال شدن است. 

روز پنجشنبه نیز در حاشیه مراسم افتتاح یازده طرح ملی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری، نشست خبری مدیرعامل برگزار شد، مظفری در بخش از این نشست به بخشنامه‌های دردسرساز و دست و پاگیر برای مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این اواخر دو موضوع اصلی و اساسی رفع شد که یکی ازآنها توسط دیوان عدالت اداری متوقف شده است.

گرچه از اداره امور مالیاتی کیش خبر می‌رسد که هنوز چیزی به آنها ابلاغ نشده اما باید منتظر ماند و دید آیا طی روزهای آتی خبرهای جدیدی از معافیت ماده ۱۳ در مناطق آزاد به گوش می‌رسد یا خیر؟

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19864
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.