• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حذف قبض‌های کاغذی آب و برق کیش/ مشترکان شماره تماس خود را در سایت شرکت ثبت کنند

  • کد خبر : 19824
  • 18 شهریور 1399 - 14:58
حذف قبض‌های کاغذی آب و برق کیش/ مشترکان شماره تماس خود را در سایت شرکت ثبت کنند

شرکت آب‌ و برق کیش از جایگزینی پیامک به جای قبوض کاغذی آب‌وبرق خبر داد و از مشترکان خواست برای مشاهده قبض خود و دریافت پیامک، شماره تماس خود را در وبسایت این شرکت ثبت کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، مهندس یداله سلطانی در این رابطه گفت: این طرح پارسال در کشور آغاز شد، اما در کیش به دلیل نداشتن اطلاعات مشترکان، به خصوص اطلاعات شماره تلفن، اجرای طرح به تعویق افتاد.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حذف ماموران ارسال قبوض به در منازل مشترکان بیان کرد و گفت: در حال جمع آوری اطلاعات مشترکان هستیم و مردم می توانند با مراجعه به سایت شرکت آب و برق کیش ما را در اجرای این طرح یاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش افزود: تاکنون از ۷۰هزار مشترک خانگی کیش تنها ۲هزار مشترک اطلاعات خود را وارد کرده اند، هیچ افزایش قیمتی اعلام نشده و تغییر نرخی در این زمینه اتفاق نخواهد افتاد.

از همین‌رو شرکت آب و برق از مشترکین خواسته است با مراجعه به سایت این شرکت  به نشانی kwpco.ir  و ثبت شش رقم اول شماره اشترام قبض آب و یا رمز رایانه هشت رقمی قبض برق، نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

راهنمای ثبت شماره تماس و مشاهده قبض آب و برق مشترکان شرکت آب و برق کیش:

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19824
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲۰
  1. انهای که مستاجر دارند تکلیف چیست قبض را چگونه دریافت کنند

  2. اخه این چه وضعشه سایتش اصلا کار نمیکنه واقعا ….

    • قبض های آب ورق خانه خود را تا تاریخ ۸٫۹٫۹۹ پرداخت کرده ام و با توجه به اینکه قبلا شماره تلفن خود را جهت ارسال صورت حساب از طریق اس ام اس فرستاده بودم اما هنوز هیچ اثری نیست تا از پرداختی های بعدی مطلع شوم لطفا رسیدگی نمایید.منتظر پاسخ هستم.نو بنیاد ۳ شماره ۸۴۳ شمارهاشتراک آب ۱۲۵۲۰۲ و برق ۴۰۵۰۵۵۹۷ با تشکر.

  3. سلام من نمی توانم در سایت شرکت آب و برق کیش ثبت نام کنم۰۹۱۲۸۰۳۸۴۰۰

  4. سلام من شماره تلفن خودراداده ام چراقبض رامانند شهرهای دیگرمانندمشعد اس ام اس نمیکنید تاباخبرشویم ضمنا من قبض،برق راپرداخت کرده ام ولی هنوز بعدازحدود یکماه که واردمیشوم وقبض رانگاه میکنم مبلغ صفرنشده؟؟؟؟

  5. سلام
    مشترک واحد۴ (E1)دهکده ساحلى ویلایى یاس هستم .براى من قبض برق آمده که موقع پرداخت از من رمز رایانه مى خواهد که من ندارم ؛ چگونه مى توان رمز رایانه داشت که قبض را إین لاین پرداخت کرد.ضمناً مایلم قبض من به موبایلم ارسال شود.

  6. شماره پرونده بنام اصغر فرهادی کد ملی ۰۰۴۷۰۵۰۰۴۷۴۱۸۰۲۲

  7. حذف کاغذی

  8. سلام لطفا منو راهنمایی کنید من شهر افتاب زندگی میکنم با سپاس

  9. سلام و خسته نباشید من به وبسایت مورد نظر رفتم و قبض برق را پرداخت کردم اما گزینه ای مبنی بر ثبت شماره تلفن برای دریافت پیامکی قبض پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید
    به شماره تلفن ۰۹۱۲۳۱۴۰۳۳۳

  10. سلام چرا نمیشه شماره تلفن را برای پیامکی کردن قبض برق ثبت کرد
    لطفا راهنمایی کنید
    ۰۹۱۲۳۱۴۰۳۳۳

  11. با سلام
    لطفا قبضها رادبه مبایلهای صاحب قبض ارسال فرمایید مبایل من ٠٩١٢۴٨٠٧١٧٩ میباشد در ضمن ما شبها که وقت داریم نمیتوانیم قبضها را در سایت شما پرداخت کنیم سایت شما شبها بسته است لطفا رسیدگی کنید
    با تشکر

  12. لطفا به موبایل اینجانب ۰۹۱۵۱۱۳۱۹۳۷ ارسال فرمایید

  13. ۰۹۳۴۷۶۸۸۴۳۸
    این شماره همره بنده میباشد
    لفا مبلغ قبوض آب وبرق را بفرستین

  14. جهت دریافت قبض آب وبرق

  15. تلفن خودرا برای رویت قبوض وارد مینمایم۰۹۱۲۳۹۳۰۳۳۲

  16. لطفا به این شماره موبایل ۰۹۰۱۷۱۳۶۵۰۰ارسال فرمایین

  17. لطفا قبض برق را به این شماره بفرستید٠٩١٢١۴٣۵١۵٩

  18. باسلام
    قبض برق مصرفى باشماره شناسایى٣٠٠٢٠٠١١۴۶وپرونده ٩٠٠٠٠٠٠۴٣۴۴٢۵٠ ازطریق تلفنبانک بااعلام اینکه سابقه ندارد قابل پرداخت نیست راهنایى بفرمایید لطفاً