• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

صلح و سازش ۳۶ درصدی پرونده های قضائی/ کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان

  • کد خبر : 19802
  • 15 شهریور 1399 - 13:08
صلح و سازش ۳۶ درصدی پرونده های قضائی/ کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان

فرمانده انتظامی ویژه کیش از صلح و سازش ۳۶ درصدی پرونده‌های قضائی طی ۶ ماه گذشته و همچنین کشف پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۱۷۵ میلیون تومان از دو فروند قایق خبر داد.

سرهنگ ” علی اصغر جمالی ” در تشریح این خبر گفت: با تلاش دلسوزانه، مستمر و مجاهدانه واحدهای مشاوره و مددکاری دوایر اجتماعی کلانتری‌ها، بیش از ۶۶۰ پرونده قضائی متشکله منجر به سازش شده است .

وی با بیان اینکه طی ۶ ماه گذشته ۳۶ درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره کلانتری‌ها، به صلح و سازش منجر شده است، افزود: امروز ماموریت خطیر واحدهای مشاوره نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان، مبارزه با انواع آسیب‌ها و جرایم به عنوان اولویتی مهم و راهبردی در دستور کار قرار دارد .

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: امروز به برکت نظام اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری “مد ظله العالی”، پلیس شرایط رو به رشد خود را در همه ابعاد و خصوصاً نیل به ویژگی های اخلاقی و مکتبی در تراز نظام اسلامی با سرعتی بالا می پیماید.

این مقام مسئول همچنین گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، پایگاه دریابانی کیش با گسترش حوزه فعالیت های خود، در راستای حفاظت و حراست از مرزهای آبی کشور، با گشت های منظم و شبانه روزی به صورت جدی با تردد کالاهای قاچاق مقابله می کند.

وی با بیان اینکه دریابانان کیش در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان در عملیاتی موفق، دو قایق حامل پوشاک قاچاق را در مسیر کیش به چارک توقیف و در بررسی از قایق ها مقادیری پوشاک قاچاق کشف گردید.

سرهنگ جمالی ادامه داد: اقلام توقیفی شامل ۱۰۸۸ ثوب انواع لباس بچه گانه، ۲۰۴ عدد انواع کیف و ۱۲ جفت کفش زنانه به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده دریابانی کیش اظهار داشت در این راستا ۲ نفر دستگیر ، پرونده تشکیل و سیر مراحل قضایی در دست اقدام می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19802
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.