• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بهره مندی بومیان جزیره از بیمه درمانی تکمیلی و بیمه عمر

  • کد خبر : 19576
  • 21 مرداد 1399 - 6:11
بهره مندی بومیان جزیره از بیمه درمانی تکمیلی و بیمه عمر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ارائه بیمه درمانی تکمیلی و بیمه عمر به بومیان کیش و همچنین افزایش سقف خدمات درمانی بستری و سرپائی تمامی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه آن خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش پس از تصویب، هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، بیمه درمانی کارکنان و بومیان از مورخ ۱۰/۰۴/۱۳۹۹ طی دو فقره قرارداد و بیمه عمر و حوادث گروهی کارکنان و بومیان از ۰۱/۰۳/۱۳۹۹ طی دو فقره قرارداد به شرکت بیمه گر منتخب واگذار شد که سازمان بر اجرای کامل قرارداد و تعهدات توسط بیمه گر نظارت می کند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص گفت: مجموعه ما با هدف رشد و توسعه همه جانبه جزیره ، ترویج و تسهیل سرمایه گذاری، ارائه خدمات کسب و کار و خدمات رفاهی اجتماعی موثر  به تمامی فعالان، ساکنان، بومیان و کارکنان مجموعه سازمان ، شرکت ها و مؤسسات تابعه و وابسته، در صدد ارتقای سطح مطلوب خدمات و رضایت صد درصدی است تا با اجرای سیاست های تعیین شده پیرو سلسله اقدامات سه سال گذشته در حوزه های مورد نظر، موجب بهبود شاخص های عملکردی برای همگان شود.

وی افزود: در این روند ما با شناسایی و هدف قراردادن نیازهای اجتماعی و کمتر دیده شده منطقه، در چارچوب ارائه خدمات مطلوبتر و رفع دغدغه های کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ها و مؤسسات تابعه و خانواده های آنها و همچنین بومیان کیش و هندورابی، در راستای دستیابی به آسودگی خاطر برای دریافت خدمات متنوع درمانی و بیمه ای، با شناخت ظرفیت های بالقوه و تلاش مجدانه کارکنان و مدیران خود حرکتی هدفمند و برنامه ریزی شده را دنبال می کنیم.

مظفری عنوان کرد: این گام بزرگ برای دستیابی به جایگاه پیشرو در مقام ارج نهادن به کرامت انسانی و خواسته های به حق و قابل دسترس تمامی عزیزان، آغاز و به موازات آن تلاش مستمر برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده و توسعه کامل انجام خواهد شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: با ورود سازمان به این امر، گروههای بیشتری از مردم در منافع مادی و معنوی حاصله سهیم خواهند شد که این امر با ایجاد ساختارهای مورد نیاز و ترسیم فرآیند ضابطه مند، توسعه و گسترش خدمات، سازمان در سالهای آتی نیز استمرار خواهند داشت.

مظفری با بیان اینکه رویکرد بنیادی سازمان خلق ارزش برای تمامی ذینفعان است گفت: ارائه خدمات کاملتر و مطلوبتر از گذشته با سقف تعهدات بالاتر برای خدمات گیرندگان و سود بیشتر برای سازمان، شرکتها و مؤسسات تابعه و کلیه خدمت دهندگان و ایجاد اشتغال در زمینه های مورد نیاز و افزایش درآمد برای جامعه کیش از برنامه های آینده سازمان بوده که  با ایجاد تحول و رسیدن به درآمد پایدار هدف گذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز منطقه آزاد کیش بر اساس ارزشهای محوری تعریف شده است گفت: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با بهره گیری از تعالیم اسلامی و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق سند چشم انداز و راهبردهای خود تلاش می کند تا در پاسخ گویی اجتماعی، رفتار شهروندی موجبات رضایتمندی ذینفعان را فراهم آورد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خلاقیت و نوآوری و تفکر سیستمی نسبت به واگذاری و برونسپاری بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر و حوادث گروهی برای کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه و همچنین بومیان جزیره کیش و هندورابی که تاکنون تحت پوشش بیمه ای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش قرار داشته اند، از طریق فراخوان عمومی در جزیره و سرزمین اصلی با رعایت کلیه موازین و ضوابط قانونی در چارچوب فرآیند های ترسیم شده را از جمله اقدامات این شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عنوان کرد.

 مظفری افزود: بابت برگزاری مناقصات، مزایدات و فراخوان عمومی، جهت دستیابی به اهداف برشمرده این اقدام اصلی ترین گام ارائه خدمات مطلوبتر و رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان بوده، که دراین زمینه فراخوانی در روزنامه های کثیرالانتشار سراسری و جزیره درج شد و بصورت نامه رسمی نیز از کلیه شرکتهای بیمه گر جهت شرکت در فراخوان در شرایط برابر دعوت بعمل آمد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این موضوع مورد استقبال تمامی  شرکت های بزرگ و معتبر بیمه ای قرار گرفت و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در زمان های مقرر با رعایت مفاد اسناد فراخوان نسبت به بازگشایی پاکات فراخوان اقدام کرد و پس از بررسی های کارشناسی براساس شاخص های شش گانه ترسیم شده از جمله نسبت و سطح توانگری مالی ، سرمایه ثبت شده شرکت های بیمه گر،  رتبه بندی شرکت های بیمه ای از لحاظ رضایتمندی مشتریان، مدارک و اسناد ارائه شده طبق اسناد فراخوان  ، قیمت پیشنهادی ارائه شده از لحاظ کارشناسی، منطقی ترین و مناسبترین قیمت تصمیماتی اخذ شد.

 وی بیان داشت: ارائه فرآیند اجرایی از لحاظ راه اندازی و ارتباط با بیمه گذار و همچنین بیمه شدگان، با بهره بری از مدارک ارائه شده، استخراج از سایت بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه و اسناد فراخوان، بطور کامل رسیدگی، انجام و استخراج شد که توسط کارشناسان، اعضای کمیته های فنی- بازرگانی و کمیته درآمد و سرمایه گذاری و هیأت مدیره شرکت پس از طی مراحل قانونی نسبت به تعیین امتیازات و حائزین شرایط بیشتر، از میان ۱۰ شرکت برتر، یکی از شرکتهای بیمه ای معتبر با شرایط مطلوبتر و امتیاز بیشتر انتخاب شده است.

 بر اساس این گزارش تعهدات بیمه ای، مزایا و تفاوت های ارائه خدمات نسبت به خدمات درمانی ارائه شده قبل به شرح ذیل عنوان شده است:

الف: بیمه کارکنان سازمان، شرکتها و مؤسسات تابعه:

۱ – طبق قرارداد جدید تمامی خدمات بستری و سرپائی بیمارستانی بدون سقف ارائه خواهد شد.

۲- افزایش پنج برابری سقف تعهدات عینک و لنز.

۳- افزایش ۱۰۰ درصدی سقف تعهدات رفع عیوب انکساری(لیزیک و لازک) هر چشم.

۴- افزایش سقف ۵۰ درصدی تعهدات دندانپزشکی.

۵- افزایش ۵۰ درصدی سقف تعهدات سمعک.

۶- افزایش ۲۶۵۰ درصدی مراکز طرف قرارداد از ۱۲۱ مرکز به ۳۱۵۲ مرکز در سرزمین اصلی و جزیره زیبای کیش به جهت ارتقای کیفیت و کمیت و فراوانی انتخاب در راستای آسودگی خاطر بیمه شدگان و جلوگیری از پرداخت نقدی و کاهش نقدینگی بیمه شدگان با توجه به شرایط موجود.

۷- استفاده از کارکنان مازاد در واحد ها و قسمت های دیگر سازمان و شرکت سرمایه گذاری در راستای افزایش بهره وری و توسعه فعالیتها و ایجاد اشتغال در بخش خصوصی.

۸- کاهش تصدی گری.

ب: بیمه تکمیلی درمان بومیان کیش و هندورابی

۱– مهمترین مزیت واگذاری درمان بیمه تکمیلی بومیان، استفاده از کلیه مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه گر در سراسر کشور و جزیره کیش یعنی استفاده از ۳۱۵۲ مرکز درمانی در سراسر کشور می باشد، با توجه به اینکه تاکنون بومیان تنها از بیمارستان کیش خدمات بیمه تکمیلی دریافت می کردند.

۲- کاهش فرانشیز خدمات بستری و سرپایی از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد.

۳- در تعهد قرار گرفتن رفع عیوب انکساری(لیزیک و لازک).

۴- در راستای آسودگی خاطر و رفاه بومیان، کل حق بیمه بابت بیمه درمانی بومیان علیرغم افزایش بالغ بر ۱۰۰ درصدی را سازمان تقبل کرده است و بومیان بطور رایگان تحت پوشش  قرار دارند.

پ: بیمه عمر و حوادث کارکنان سازمان و شرکت های تابعه:

۱- افزایش ۱۰۰ درصد سقف تعهدات بیمه عمر و حوادث بطوریکه با قرارداد جدید تمامی کارکنان تحت پوشش بیمه عمر با تعهد فوت به هر دلیل و فوت در اثر حادثه (افزایش ۳۰۰ درصدی) و نقص عضو و از کارافتادگی افزایش پیدا کرده است، سقف های فوق در سال قبل در جمع برای هر مورد ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بوده است.

۲- یکپارچگی طرح و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی کارکنان سازمان ، شرکت ها و موسسات تابعه با توجه به اینکه تعدادی از شرکتهای سازمان فاقد بیمه عمر و حوادث بوده اند.

۳- مقرر شد، ۵۰ درصد حق بیمه توسط کارفرما و ۵۰ درصد توسط کارکنان پرداخت شود.

ت: بیمه عمر و حوادث بومیان کیش و هندورابی:

۱- این امر برای اولین مرتبه با توجه به سیاست های مورد نظر سازمان و در جهت رسیدگی به امور بومیان و آسودگی خاطر آنها و رفع دغدغه های معیشتی و تأمین رفاه وآتیه بومیان صورت پذیرفته است.

۲- بومیان عزیز با این بیمه نامه (عمر و حوادث) بابت فوت به هردلیل به مبلغ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و در اثر حادثه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و نقص عضو و از کارافتادگی مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تحت پوشش قرار دارند.

۳- حق بیمه پرداختی از این بابت فقط مشمول سرپرست هر خانواده می گردد در صورتی که تعهدات خسارت که منجر به فوت به هر دلیل و یا حادثه و نقص عضو می شود تمامی اعضاء خانواده را پوشش می دهد.

۴- در راستای تأمین آتیه و رفاه بیشتر بومیان عزیز، سازمان منطقه آزاد کیش حق بیمه عمر و حوادث را تقبل و بومیان بصورت رایگان تحت پوشش قرار دارند و کلیه هزینه ها به عهده   سازمان می باشد.

گفتنی است پیش از این، بیمه بومیان جزیره تنها در بیمارستان کیش قابل استفاده بود و از این پس در مراکز درمانی طرف قرارداد سرزمین اصلی نیز امکان استفاده دارد که گام بزرگ سازمان منطقه آزاد کیش جهت رفاه حال آنها محسوب می شود، همچنین افزایش سقف خدمات درمانی، زمینه رضایتمندی کارکنان سازمان و شرکت های تابعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19576
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.