• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اهداء ۳۱۳ بسته معیشتی در چهارمین مرحله کمک های مومنانه

  • کد خبر : 19462
  • 11 مرداد 1399 - 21:25
اهداء ۳۱۳ بسته معیشتی در چهارمین مرحله کمک های مومنانه

فرمانده سپاه کیش از اهداء ۳۱۳ بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیرجزیره کیش در پی ادامه دار شدن شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ شهداد کناری با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش بخش های مختلف دولتی و خصوصی تلاش کرده اند تا اقشارآسیب پذیر کیش با کمترین مشکلات روبرو شوند و کمک های مختلفی را در قالب کمک های مومنانه ارائه کردهه اند اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در قالب طرح های مختلف تلاش کرد تا به یاری مردم بشتابد.

وی افزود: ارائه بسته های کمک معیشتی و ارائه کارت های خرید از جمله خدماتی است که در این راستا به اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های کم درآمد و آسیب پذیر از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش صورت گرفته است.

کناری تاکید کرد: در این مرحله که چهارمین مرحله از کمک های مومنانه سپاه کیش در قالب ارائه بسته های کمک معیشتی و کارت های خرید است، ۳۱۳ بسته معیشتی و کارت های خرید هر کدام به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آماده اهداء شدهه است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استمرار شیوع بیماری و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم شده است، از مسئولان و بخش های خصوصی و مردم درخواست می کنیم تا پای کار حاضر شده و با همیاری و کمک رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بحران های به وجود آمده را پشت سر بگذاریم.

جزیره کیش در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی دارای مردمانی با فرهنگ اصیل و غنی اسلامی است که در تمامی مشکلات با همیاری و همدلی توانسته اند از بحران ها سربلند خارج شوند./بسیج

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19462
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.