• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اجرای طرح نظارت بر ورود مصالح ساختمانی به کیش

  • کد خبر : 19436
  • 09 مرداد 1399 - 14:08
اجرای طرح نظارت بر ورود مصالح ساختمانی به کیش

مدیر فنی و عمران شهری سازمان منطقه آزاد کیش از سیاست های کنترلی و نظارتی این سازمان به منظور بهبود و ارتقای کیفیت ساخت و ساز ها و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی و انسانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سعید پورزادی ضمن اعلام این خبر افزود: تمام وارد کنندگان مصالح ساختمانی موظف می شوند نمونه ای از مصالح شن، ماسه، سیمان، میلگرد جهت دریافت تاییدیه استاندارد کالا به اداره استاندارد تحویل دهند در غیر این صورت اجازه بارگیری مصالح به شخص متقاضی صادر نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: اجرای این طرح از یکم شهریور برای تمام وارد کنندگان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی، ناظرین، مجریان حقیقی و حقوقی با حداکثر نظارتی کنترل خواهد شد.

پورزادی با اشاره به اهمیت تدوین و اجرای دستورالعمل جدید به منظور کنترل کیفیت تولید کارخانجات آسفالت گفت: بر اساس شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “جهش تولید” نامگذاری شده است، تلاش می کنیم ضمن ایجاد جهش تولید، تحولاتی نیز در رونق کیفیت ساخت و ساز در این منطقه داشته باشیم.

به گفته مدیر فنی و عمران شهری سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به این که خلیج فارس جزء شورترین دریا های جهان است و غلظت آن به ۴۰ میلی گرم در لیتر می رسد،‌ جزیره کیش در شرایطی قرار می‌گیرد که باعث می شود صنعت ساختمان در معرض انواع حملات شیمیایی از جمله حمله یون سولفات، واکنش قلیایی سیلیسی و کربناتاسیون و حمله یون کلر قرار بگیرد.

او همچنین به بهره گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان مجرب و صاحب نظر اشاره کرد و گفت: دستورالعملی درخصوص بتن تدوین شده است که بر اساس آن با استفاد از مواد پوزولانی و الزام نمودن آزمایشات دوام بتن در راستای ارتقای کیفیت گام بلندی برداشته شود./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19436
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.