• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کشف بیش از ۹ تن ماهی قاچاق در آب های جزیره کیش

  • کد خبر : 19426
  • 07 مرداد 1399 - 14:50
کشف بیش از ۹ تن ماهی قاچاق در آب های جزیره کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف دو لنج صیادی در آب های ” جزیره کیش” خبر داد و گفت: از این لنج ها ۹ تن انواع ماهی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: خدمه لنج های توقیف شده، اقدام به صید گونه های مختلف ماهی کرده بودند که در این ارتباط ۱۵نفر دستگیر و بیش از ۹ تن ماهی قاچاق نیز کشف شد.

وی ادامه داد: لنج های صیادی به همراه ناخدا و ملوانان برای سیر مراحل قانونی به اسکله صفین دلالت داده شدند که در بررسی آنها علاوه بر ۹ تن گونه های مختلف ماهی، بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ جمالی موضوع اصلی این اقدام را مقابله و پیشگیری از صید غیرمجاز و قاچاق سوخت دانست و اظهار داشت: این افراد پس از جمع آوری به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت و ماهی ها به شناورهای خارجی می کنند که نیروهای دریابانی “کیش” با متخلفان قاطعانه برخورد می کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تخریب محیط زیست و آسیب رسانی به انواع گونه های جانوری دریایی و انتقال سرمایه های ملی از کشور را خط قرمز دریابانان دریادل نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: بیشتر لنج ها اقدام به صید غیرمجاز ماهی های صید ممنوع می کنند که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران صید آنها غیر مجاز بوده و علاوه بر آن سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19426
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.