• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۸۰۰ نفر؛ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کیش/ کاهش بیماران بستری در بیمارستان به ۲۳ نفر

  • کد خبر : 19413
  • 06 مرداد 1399 - 15:32
۸۰۰ نفر؛ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کیش/ کاهش بیماران بستری در بیمارستان به ۲۳ نفر

تعداد بیماران مثبت کووید۱۹ را در کیش، از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲۳ بیمار بستری در بخش تنفسی وجود دارد و مبتلایان به بیماری کووید۱۹ رو به کاهش است.

دکتر نادعلی نژاد با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری در بیمارستان، ۲۰درصد تعداد مبتلایان می‌باشد، تصریح کرد: تعداد مبتلایان جدید هر دوهفته سنجیده می‌شود و این تعداد تاکنون به‌طور میانگین ۲۵ الی ۳۷ نفر بوده است.

وی تعداد بیماران مثبت کووید۱۹ را در کیش، از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: همکاری و همبستگی نهادهای مختلف مانند سازمان، شورای سلامت، معاونت عمران و خدمات، آموزش وپرورش، صداسیما و رسانه‌ها باعث شد در مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا موفق عمل کنیم.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در مقایسه با آمار جهانی از بهبودی بیش از ۹۸ درصد بیماران و فوتی ها نیز ۱ و هشت دهم درصد ناشی از ویروس کووید۱۹ در جزیره کیش خبر داد و گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، شناسایی بیماران و درمان به موقع توانستیم با کنترل و مقابله با شیوع بیماری کرونا آرامشی که شایسته ساکنین جزیره کیش هست در این منطقه برقرار کنیم.

وی  افزود: از ابتدای اسفند تا کنون ۳۵۰۰ تست “پی سی آر” در بیمارستان کیش انجام شده است و در حال حاضر ۲۳ بیمار بستری در بخش تنفسی وجود دارد و مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در این منطقه رو به کاهش است.

لازم به‌ذکر است که آخرین آمار مبتلایان به کرونا در تاریخ ۱۰ تیر ۳۴۷ نفر عنوان شده بود و آخرین آمار افراد بستری در بیمارستان کیش نیز در تاریخ ۲۸ تیر ۳۱ نفر عنوان شده بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19413
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.