• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیام تسلیت مظفری در پی درگذشت کارگر خدمات شهری بر اثر کرونا

  • کد خبر : 19385
  • 01 مرداد 1399 - 15:17
پیام تسلیت مظفری در پی درگذشت کارگر خدمات شهری بر اثر کرونا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی درگذشت محمد زارعی کارگر خدمات شهری را بر اثر ابتلا به کرونا تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم مرحوم محمد زارعی

خاطره زحمات بیدریغ و حس مسئولیت پذیری مردان بلند همتی که در عرصه خدمت به هموطنان و حفظ طراوت فضای شهری جزیره کیش، بی منت و خالصانه تلاش کردند همیشه در یاد ساکنان مهربان جزیره کیش باقی خواهد ماند. و آن هنگام که بانگ رحیل، کوچ خدمتگزاری صدیق را خبر می دهد، همگان در سوگ این انسان های خدوم، صادق و متعهد اندوهگین شده و با دلی دردمند زحمات آنان را ارج می نهند.

برادر گرانقدر، محمد زارعی ششمین هموطن عزیزی است که در جزیره کیش و بر اثر ابتلا به کویید ١٩ به دیار باقی شتافته است. 

ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند این انسان سخت کوش که بیش از ١٢ سال در عرصه زیباسازی و نظافت فضای شهری کیش مخلصانه خدمت کرد، از پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفور ، رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز وی صبر و شکیبایی خواستارم.

امیدوارم که روح بلند تمامی این هموطنان عزیزی که بواسطه بیماری کرونا در جزیره کیش جان به جان آفرین تسلیم کردند، قرین آرامش و غفران الهی باشد و خانواده های بزرگوار آنان نیز در سایه لطف پروردگار بتوانند با صبر و بردباری از این روزهای سخت و اندوه بار عبور کنند.

بی تردید در این روزهای تلخ درگذشت هموطنان بر اثر پاندمی کرونا، دل های ساکنان فرهیخته جزیره کیش نیز اندوهگین و سوگوار است، اما غم و اندوه به تنهایی چاره ساز نیست، بلکه باید همه در کنار هم با نگرشی مسئولانه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همت گمارده و تلاش کنیم تا با یاری خداوند و به مدد زحمات شبانه روزی کادر درمان، از بروز حوادث تلخ جلوگیری کرده و حافظ جان یکدیگر باشیم.

هریک از ما در برابر تمامی افراد جامعه، مسئول خواهد بود و شایسته است تا با همتی مضاعف، دستورات بهداشتی را در فضای جامعه و ارتباط با هموطنانمان رعایت کنیم.

امید است تا به لطف پروردگار مهربان بزودی شاهد مهار کامل این بیماری در تمامی شهرهای کشورمان و جزیره زیبای کیش باشیم.

غلامحسین مظفری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19385
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.