• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بستری ۳۱ بیمار در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان کیش/ ابتلای ۶ نفر از کادر درمان به کرونا/ در پروازها ماسک را برندارید

  • کد خبر : 19366
  • 28 تیر 1399 - 10:32
بستری ۳۱ بیمار در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان کیش/ ابتلای ۶ نفر از کادر درمان به کرونا/ در پروازها ماسک را برندارید

رئیس بیمارستان کیش با اعلام اینکه در حال حاضر ۳۱ نفر در این بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند از افرادی مردم خواست در سفر با هواپیما تا انتهای پرواز ماسک خود را در نیاورند.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر مصطفی نادعلی‌نژاد به تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به بیماران کرونایی تا تاریخ جمعه ۲۸ تیر پرداخت و گفت: در حال حاضر در مجموع ۳۱ بیمار در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان کیش بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد دو بیمار در بخش “ویژه” ایزوله تنفسی بستری بودند که یکی از آنها شریط بهتری دارد، اما بیمار دیگر وضعیت مناسبی ندارد و امیدواریم که بزودی سلامتی خود را بدست بیاورد.

رئیس بیمارستان کیش اظهار داشت: وضعیت موجود نشان می‌دهد که آمار رو به افزایش جدی است، علائم ویروس متفاوت تر شده و تعداد بستری‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: توصیه اکید داریم که توصیه‌ها در رابطه با مسافرت‌ها و پروازها جدی گرفته شود، خواهش می‌کنیم مسافرت را در حد ضرورت انجام دهید.

نادعلی نژاد ادامه داد: بنا به هر دلایلی که با پرواز به سفر می‌روید حتماً از ابتدا تا انتها یک لحظه هم ماسک را برندارید و در صورت امکان محافظ چشمی هم بزنید، چرخش هوا باعث انتقال بیماری می‌شود و اگر یک نفر بیمار در هواپیما باشد ویروس در تمام کابین هواپیما می‌چرخد و این موضوع بسیار جدی است.

وی عنوان کرد: نگرانی اصلی ما از کادر درمان است، از همین‌جا دست همه افراد زحمت کش را می‌بوسم، در حال حاضر ۶ مورد بستری جدید از پرسنل بیمارستان را داریم، چهار نفر مرخص شدند، دو نفر همچنان بستری هستند و علائم دارند.

رئیس بیمارستان کیش افزود: از همه کیشوندان می‌خواهیم که فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن به همراه دیگر توصیه‌های بهداشتی را به‌ط.ر جدی انجام دهند، با این کار به کادر درمان کمک می‌کنند تا بتوانند خدمات بهتری به بیماران ارائه دهند.

لازم به ذکر است که آخرین امار مبتلایان به ویروس کرونا در کیش ۱۷ روز قبل در جلسه شورای سلامت بیان شد که در آن زمان ۲۲ بیمار در بخش مبتلایان به کرونا بستری بودند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19366
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.