• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سرپرست جدید اداره پست کیش/ استقرار گمرک در پست شرط ارسال مرسولات از جزیره

  • کد خبر : 19251
  • 08 تیر 1399 - 15:51
سرپرست جدید اداره پست کیش/ استقرار گمرک در پست شرط ارسال مرسولات از جزیره

سرپرست اداره کل استان هرمزگان گفت: در صورت مستقر شدن نمایندگان گمرک در اداره پست، امکان ارسال بسته های مشتریان و خریداران اجناس اینترنتی و بازارهای الکترونیکی برای هر نقطه ای از کشور مهیا می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان، درجلسه ای با حضور خسرو نشان معاون گردشگری این سازمان و عبدالله عبدلی سرپرست اداره کل پست استان هرمزگان، حامد کرمانی به عنوان سرپرست جدید اداره پست کیش معرفی شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با اشاره به اینکه تعاملات تجاری و اقتصادی بیرونی یکی از فلسفه های ایجاد مناطق آزاد است گفت: برای ایجاد کانال اقتصادی به داخل نیز باید تمهیداتی بیندیشیم چراکه زمانی اقتصاد کیش بر محور خرید بنا نهاده شد و امروزه آزادی عمل در این زمینه کاسته شده و حوزه اقتصادی جزیره را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

نشان اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که در سایر مناطق آزاد به دلیل وجود اقتصاد چند وجهی، اگر به یکی از وجوه آسیبی وارد شود؛ مابقی بخش های اقتصادی فعال هستند، اما کیش جزیره ای است با قابلیت های اقتصادی محدود نسبت به سایر مناطق آزادی که به سرزمین اصلی اتصال خاکی دارند؛ بنابراین مزایای خاص و ویژه این جزیره باید مد نظر قرار گیرد و با تدبیر و برنامه ریزی از آن بهره برداری شود.
وی موقعیت استان هرمزگان نسبت به سایر استان های کشور را از نظر فعل و انفعالات اقتصادی بسیار فعال تر و ممتاز تر برشمرد و گفت: فعالیت کسب و کارهای اقتصادی و تجاری با توجه به این موقعیت، بسیار حائز اهمیت است و وجود دو منطقه آزاد کیش و قشم از بین مناطق آزاد ۷ گانه کشور در استان هرمزگان گویای این امر است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر شناخت ظرفیت ها، استعداد ها و امکانات موجود و همچنین راههای بهره برداری از این پتانسیل ها عنوان کرد: همکاریهای جزیره کیش و استان می تواند موجب فعالسازی هرچه بیشتر، اقدام و عمل در بخش های اقتصادی شود.

در پایان عبدالله عبدلی سرپرست اداره کل استان هرمزگان نیز با اشاره به جایگاه ویژه کیش و قابلیت های بی نظیر این جزیره، از پیگیری و بررسی برای فراهم کردن امکان ارسال محصولات تولیدی و محلی کیش به سرزمین اصلی خبر داد و گفت: در صورت مستقر شدن نمایندگان گمرک در اداره پست، امکان ارسال بسته های مشتریان و خریداران اجناس اینترنتی و بازارهای الکترونیکی برای هر نقطه ای از کشور مهیا می شود.

در پایان نیز حکم حامد کرمانی در حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19251
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.