• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تدوین پروتکل ها بهداشتی جدید در‌ کیش

  • کد خبر : 19148
  • 26 خرداد 1399 - 13:50
تدوین پروتکل ها بهداشتی جدید در‌ کیش

اقدامات هدفمند در راستای تنظیم پروتکل های بهداشتی جدید به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش با جدیت تمام قابل اجرا است .

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جلسه ستاد مدیریت بحران با موضوع پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در کیش با حضور مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی و نظامی شامگاه یکشنبه ۲۵ خرداد در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه مصطفی خانزادی از تغییر ماهیت ویروس کرونا در سطح جزیره کیش خبر داد و گفت: بر اساس شرایط موجود پروتکل های بهداشتی جدید به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ میان ساکنین جزیره کیش تنظیم و اجرایی می شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش طراحی و اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز تجاری و خدماتی کیش را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مراکز با نظارت های حداکثری موازین بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

خانزادی با تاکید بر این که نظارت های حداکثری به منظور رعایت ضوابط بهداشتی در سطح جزیره کیش اجرایی می شود افزود: با توجه به این که بیشترین تردد از مسیرهای دریایی استان هرمزگان و اهواز از طریق بندر به کیش انجام می شود، اعمال محدودیت خواهد شد.

وی در خصوص پروازهای ورودی به جزیره کیش گفت: پرواز ایرلاین هایی مختلف به مقصد کیش با پذیرش حداقل ظرفیت مسافر، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

مصطفی خانزادی در رابطه با اجرای قرنطینه ادارات خاطر نشان کرد: کارمندانی که به سرزمین اصلی مسافرت می کنند هنگام بازگشت محدودیت ۱۴ روز قرنطینه به عنوان مرخصی برای آنان محسوب خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه تولید محتوای آگاهی بخشی به عموم مردم از خطرات ناشی از شیوع بیماری کرونا، برنامه ریزی و ابلاغ پروتکل های بهداشتی جدید به منظور مدیریت ورود مسافرین به کیش، بهره گیری از ظرفیت نیروهای بسیجی، اجرای ضوابط قرنطینه، نظارت و کنترل واحد های شبانه، اطلاع رسانی به موقع و جلوگیری از شایعات و تصمیم گیری در خصوص برگزاری جشنواره تابستانی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19148
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. در رابطه با پروازهای ورودی به جزیره،واقعا چرا غیر مسئولانه صحبت می کنید.چرا خودتون تشریف نمیارید داخل هواپیما رو ببینید چه خبر هست.آقای محترم،ضمن احترام برای جایگاه شما و تشکر از همه زحماتی که متقبل شده اید،هواپیمایی که بنده چندین مرتبه استفاده کردم،مسافران رو تکمیل میکنه،کنار هم مینشونه،در هنگام ورود به جزیره،قبل از تب سنجی بدو ورود،مسافران کل هواپیما فقط با دو اتوبوس و بصورت کنار هم ایستاده و فاصله بیست سانتی به گیت ورودی آورده میشن و دسته جمعی از زیر گیت ضد عفونی کننده رد میشن.اگر از صحت اطلاعات بنده اطلاع دارید و خلاف واقع صحبت میکنید،وای بر شما.اگر اطلاع ندارید،وای بر مردم

    آیندگان اعمال شما رو مورد قضاوت خودشون قرار خواهند داد.لطفا به نیکی در ذهن تاریخ کشورم بمانید.

  2. با سلام و درود بر شما.
    میخواستم نظرم رو در مورد بازارها و پروتکل های بهداشتی انجا به عرض شما برسونم. اینکه فقط دم در ورودی مراکز خرید ، اونم بعضی جاها، بدون ماسک اجازه ورود نمیدن، که البته کار بسیار عالی ای هستش، و برای کسانی که ماسک ندارن، ماسک فروشی دارن، ولی متاسفانه وارد مراکز که بشوند، دیگر هیچ کس کاری ندارد که انها ماسک را میزنن یا نه، و فقط هدف دم در مراکز هستش، و متاسفانه به نظر اینجور نشون داده میشه، که فقط هدف فروش ماسک که بعضی اوقات گرانتر از قیمت بیرون هست ، میباشد. و در ضمن هیچ گونه رعایت فاصله در فروشگاهها نمیشه و اکثر فروشنده ها ماسک ندارن. و این جای خیلی تاسفه. تنها جاهایی رو که دیدم واقعا براشون سلامت مردم و خودشون اهمیت داره و همه موارد بهداشتی رعایت میشه، فروشگاه ایکیای روبروی میتسوبیشی هست ، که امکان نداره بدون ماسک اجازه ورود بده و بچه ها رو هم راه نمیده و کار بسیار عالی ای انجام میده و دیگری نان دامون در کنار میتاکیش دامون، که بسیار رعایت پروتکل ها رو میشه دید و نوبتی به فروشگاه راه میدن و ختما قبلش دستت رو ضدعفونی میکنن و همیشه یک نفر جلوی در ایستاده و اینکار رو انجام میده و پرسنل هم کاملا رعایت میکنن و ماسک و دستکش دارن. ای کاش همه اینچنین دلسوز و با وجدان بودن🙏

  3. واقعا همینه که شما گفتید،داخل بازار ماسک ها برداشته میشه