• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پس از ۲۱ روز ، ۲ بیمار مبتلا به کویید ۱۹ در کیش ثبت شد

  • کد خبر : 19033
  • 07 خرداد 1399 - 21:20
پس از ۲۱ روز ، ۲ بیمار مبتلا به کویید ۱۹ در کیش ثبت شد

سخنگو شورای سلامت کیش از شناسایی زوج مبتلا به کوئید ۱۹ در کیش خبر داد .

به گزارش کیشوند نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ۱۲۶ مورد مثبت ابتلا به کوئید ۱۹ در سطح استان خبر داد و گفت: از مجموع ۴۲۵ تستی که در طول ۲۴ گذشته در سطح استان انجام شده ، ۱۲۶ مورد مثبت گزارش شده است .
توزیع شهرستانی به شرح ذیل می باشد ؛
۹۹ نفر بندرعباس
۲ نفر کیش
۱۷ نفر میناب
۱ نفرخمیر
۱ نفر جاسک
۲ نفر لنگه
۱ نفر قشم
۳ نفر بستک
حسین فرشیدی بیان کرد : آمار نسبت به روز گذشته کاهش داشته است ، اما به دلیل تنوع بسیار وسیعی از طیف مختلف بیماران ، روند رو به افزایش است .
تعداد بیماران علامت دار افزایش داشته است .
در حال حاضر در سطح استان ۲۰ بیمار در icu با حال عمومی نامساعد بستری هستند و ۱۰۷ نفر در بخش های ایزوله تنفسی بستری می باشند .
متاسفانه به آمار فوتی های استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد ثبت شد و به عدد ۴۰ نفر افزوده شد .

سخنگو شورای سلامت کیش بیان کرد : بعد از حدود بیست و یک روز که آمار ابتلا به بیماری کوئید۱۹ در کیش ثبت نشده بود ، در ۲۴ ساعت گذشته یک زوج مبتلا به ویروس کرونا در جزیره کیش شناسایی شدند و احتمالا در یکی از نقاط دیگر از استان آلوده شده اند.
دکتر رضانیا گفت : با ثبت این دونفر پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کیش افزوده شود.
وی با اشاره به برقراری پروازها به جزیره کیش افزود : براساس مصوبه شورای سلامت کیش تردد در اماکن عمومی بدون ماسک و رعایت ضوابط بهداشتی ممنوع است و برابر قانون با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
دکتر رضانیا از مردم خواست با رعایت بهداشت و حفظ فاصله اجتماعی و شستشوی دستها در مبارزه با ویروس کرونا به سیستم بهداشتی و پزشکی جزیره کمک کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19033
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای دکتر رضانیا تعداد پرواز های ورودی به کیش بسیار زیاد شده ولی با رعایت نکات بهداشتی و به کمک شما عزیز تر از جان که همیشه به فکر کیشوندان بوده اید انشالله به امید خدا بازهم با همکاری کیشوندان عزیز این بیماری را شکست خواهیم داد