• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز ورزشی کیش

  • کد خبر : 19030
  • 07 خرداد 1399 - 19:23
الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز ورزشی کیش

در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز ورزشی جزیره کیش الزامی است

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از بازگشایی سالن های ورزشی و بدنسازی در کیش خبر داد و گفت: بازدیدکارشناس های بهداشت محیط کیش از باشگاه های بدنسازی و ورزشی در این منطقه به منظور نظارت و کنترل بر رعایت ضوابط بهداشتی، به صورت مستمر انجام می شود.

محمدرضا رضانیا بر لزوم اهمیت آموزش‌های بهداشت محیط باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: ضوابط بهداشتی به مدیران این مجموعه ها ابلاغ شده و آنان موظف هستند ضمن رعایت موازین بهداشتی، محیط امن و سالمی را برای ورزشکاران فراهم کنند.

رضانیا نظافت و گندزدایی روزانه محیط و سرویس‌های بهداشتی باشگاه، در دسترس بودن محلول های ضد عفونی کننده و مایع دسشویی، استفاده تمام ورزشکاران از ماسک و دستکش و سالم بودن تهویه هوا را از جمله ضوابط بهداشتی ابلاغ شده در این مجموعه ها برشمرد و گفت: مدیران باشگاه ها ضمن نظارت و کنترل بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید با کارشناس های محیط بهداشت همکاری لازم را داشته باشند.

وی به نقش ورزش در تقویت روحیه، نشاط و شادابی افراد جامعه اشاره داشت و عنوان کرد: بازگشایی مجدد باشگاه های ورزشی با رعایت نکات کامل بهداشتی، ضمن این که می تواند تاثیر مثبتی در روحیه افراد داشته باشد در کاهش استرس نیز بسیار موثر است.

گفتنی است در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حفظ و ارتقای سلامت محیط مراکز ورزشی برای مدیران، مربیان، ورزشکاران و مراجعه کننده ها به مراکز ورزشی در کیش ابلاغ شد و سایر قوانین، آیین نامه‌ها، مقررات، دستورالعمل های مرتبط با بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای به قوت خود باقی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19030
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.