• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

بیش از ۳۰ درصد مالکان غرفه‌های تجاری کیش اجاره خود را بخشیدند/ پویش ادامه دارد

  • کد خبر : 19010
  • 02 خرداد 1399 - 4:52
بیش از ۳۰ درصد مالکان غرفه‌های تجاری کیش اجاره خود را بخشیدند/ پویش ادامه دارد

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت که بیش از ۳۰ درصد مالکان غرفه‌های مراکز تجاری جزیره اجاره بهای خود را از یک تا سه ماه بخشیده‌اند و این پویش ادامه دارد.

به گزارش کیشوندنیوز، رحمان سادات نجفی در رابطه با وضعیت بازارهای این جزیره در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا اماکن تجاری از اسفندماه به‌حالت نیمه تعطیل درآمد و از اول فروردین به‌طور کامل تعطیل شدند، اول اردیبهشت بازارها باز شد اما خیلی کم‌رونق است چون عملاً گردشگری وجود ندارد و بازارها فقط با ساکنان کیش در چرخش است.

وی افزود: از ۱۰ اسفند پویشی را راه‌اندازی کردیم و از مالکان مراکز تجاری خواستیم تا زمان عبور از شرایط کرونایی با مستأجرهای خود مساعدت و همکاری داشته باشند.

مدیرعامل جامعه بازارایان و بازارگانان کیش ادامه داد: استقبال خوبی تا این لحظه صورت گرفته، بیش از ۳۰ درصد (بیش از ۸۰۰ غرفه) مالکان مراکز تجاری اجاره‌های خود را از یک ماه تا ۳ ماه بخشیده‌اند، بعضی از بازارهای بزرگ نیز شارژشان را بخشیدند.

سادات نجفی افزود: هیئت مدیره بازارها نیز یک ماه اجاره اسنک‌ها، کریستال‌ها و دکه‌های داخل بازار را که به هزینه عمومی بازارها کمک می‌کنند، بخشیدند.

وی با اعلام اینکه پویش ادامه دارد و متوقف نشده است، گفت: فکر می‌کنیم شرایط فضای کسب و کار به این زودی به شرایط عادی بر نمی‌گردد، هر چند از اول خرداد اعلام شده پروازه‌ها عادی می‌شود ولی با توجه به اینکه در برخی مناطق کشور درگیر بیماری هستند، استقبال خیلی چشم‌گیر نخواهد بود.

مدیرعامل جامعه بازارایان و بازارگانان کیش تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که ۶۰ درصد درآمدهای سال ۹۸ را در سال ۹۹ نخواهیم داشت، این یک تحلیل است و امیدواریم درست نباشد و شاهد این باشیم که فضای کسب و کار به سمت رونق برود.

سادات نجفی در پایان عنوان داشت: برای همین پویش باید ادامه داشته باشد، از همه مالکانی که تاکنون مساعدت داشته‌اند تشکر می‌کنم، از این به بعد هم خواهش می‌کنیم که حال بهره‌برداران را درک کنند و  با آنها مساعدت داشته باشند./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19010
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.