• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

معدوم سازی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کیش

  • کد خبر : 18995
  • 31 اردیبهشت 1399 - 15:38
معدوم سازی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از معدوم سازی ۹۳۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر محمدرضا رضانیا عمده این اقلام را شکلات، پنیر پیتزا و سیب زمینی، گفت: بازدید ها از مراکز عرضه مواد غذایی بصورت مستمر انجام می شود و در صورت کشف مواد غذایی تاریخ گذشته از سوپر مارکتها ، انبارهای توزیع و پخش شناسایی؛ضبط و برای معدوم سازی روانه بازیافت می شود.

وی با تاکید مجدد بر ضرورت همکاری مردم در اطلاع رسانی به موقع افزود: ما در حوزه بهداشت و سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و با متخلفان فروش و نگهداری هر نوع کالای تاریخ گذشته و ممنوعه شامل بهداشتی، دارویی و غذایی برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از صاحبان صنوف درخواست کرد برنامه خود اظهاری کالاهای تاریخ گذشته خود را برای پیشگیری از وجود این کالاها در سیستم عرضه و بروز برخوردهای قانونی از سوی مرکز توسعه سلامت بسیار جدی بگیرند.

وی از شهروندان تقاضا کرد در هنگام خرید اقلام خوراکی، آشامیدنی و آرایشی ، بهداشتی و دارویی به مشخصات درج شده روی بسته بندی ها به ویژه تاریخ تولید و انقضاء دقت کرده و از سلامت بسته بندی نیز اطمینان حاصل کنند.

دکتر رضانیا گفت: مردم از خرید موارد تاریخ گذشته؛ مخدوش یا بسته بندی آسیب دیده پرهیز کنند و با تذکر به متصدی فروش میتوانند موارد را با شماره  ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱ واحد بهداشت مرکز توسعه سلامت کیش و سامانه ۱۹۰ انعکاس دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18995
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.