• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اصلاح شیوه نامه تمدید مجوز‌های فعالیت اقتصادی در جزیره کیش

  • کد خبر : 18982
  • 29 اردیبهشت 1399 - 23:01
اصلاح شیوه نامه تمدید مجوز‌های فعالیت اقتصادی در جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اصلاح شیوه نامه تمدید مجوز‌های فعالیت اقتصادی با دو محور ساده سازی فرایند و شفافیت کار، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش کیشوندینوز به نقل از فرینا، غلامحسین مظفری در ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش از اصلاح شیوه نامه تمدید مجوزهای فعالیت اقتصادی با دو محوریت ساده سازی فرایند و شفافیت کار در مجموعه این سازمان خبر داد و گفت: مسیر فرایند ساده سازی باید به گونه ای انجام شود که مراجعه کننده مسیر تمدید مجوز فعالیت اقتصادی را با سهولت و سرعت بیشتری طی کند.

مظفری افزود: بر اساس انجام اقدامات کارشناسی و فنی، فرایند شفافیت سازی تمدید مجوزهای فعالیت اقتصادی به صورت زمان بندی شده و با در نظر گرفتن منافع مردم و شرکت ها به عنوان مراجعه کننده به سازمان منطقه آزاد کیش صورت می گیرد.   

وی با اشاره به همکاری های همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش با بخش خصوصی به منظور تحول و رونق اقتصادی در جزیره کیش اظهار داشت: با رویکرد ستاد اقتصادی مقابله با بیماری کرونا، انتخاب بخش خصوصی به عنوان روسای این کارگروه ها یک هم افزایی خوبی میان این سازمان و فعالین اقتصادی ایجاد کرده است و موضوعات اقتصادی با محوریت معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش پیگیری می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان مصوبه دولت برای حمایت از بخش خصوصی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: در هفته گذشته جلسه شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی کشور مصوب شد که مناطق آزاد می توانند از حمایت های دولت بهره مند شوند و با تعریف پروژه و آغاز فعالیت های اقتصادی از مصوبه دولت سهم مناسبی را می توانیم به این منطقه اختصاص دهیم.

مظفری در خصوص شرایط بحرانی حاکم بر جزیره کیش و تحمیل هزینه های مضاعف و کاهش درآمدهای بخش خصوصی خاطر نشان کرد: با توجه به این که تحمیل شرایط کنونی هم متوجه سازمان منطقه آزاد کیش شده است، تلاش می کنیم ضمن حمایت از بخش خصوصی و ایجاد زمینه های مناسب در خصوص جلوگیری از وقفه و رکود در پروژه های زیر ساختی و عمرانی شاهده رونق دوباره در این منطقه باشیم

وی افزود: این فعالیت ها می تواند تاثیر مستقیم بر مجموعه فعالیت بخش خصوصی داشته باشد و با عبور از این بحران  فرصت های خوبی در جزیره کیش فراهم می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطاات بر لزوم پیشرفت تکنولوژی های نوین ارتباطی در حوزه روابط عمومی اشاره داشت و گفت: مجموعه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش از یک ظرفیت بالایی برخوردار است و باید در راستای انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان به گونه ای عمل کند که آثار مثبت آن در درون و برون سازمانی، جزیره کیش و داخل کشور که هر روز اتفاقات جدیدی رخ می دهد و تکنولوژی ها در حال تغییر است این مجموعه به روز و پیشرو باشد.

مظفری اظهار داشت: در راستای تمرکز فعالیت ها و هم افزایی تمامی روابط عمومی شرکت های تابعه، ارتباط با رسانه ها، سفارش آگهی و اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان یک مرجع مدیریت می شود تا بتوانیم منسجم تر و متمرکز تر فعالیت های را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تشکیل اتاق فکر ترکیب خوبی از افراد سر شناس و تراز اول کشور در این حوزه هستند که از این ظرفیت باید بهره لازم را برد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی، علی مقدس زاده معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان گزارشی از برنامه های آتی این مدیریت ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18982
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.