• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دستگیری زوج گُل فروش در کیش

  • کد خبر : 18940
  • 24 اردیبهشت 1399 - 19:00
دستگیری زوج گُل فروش در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری عاملان اصلی تهیه و توزیع گیاه توهم زای گل درجزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی ” در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کارهای پلیسی موفق به شناسایی زوجی که اقدام به تهیه و توزیع گیاه توهم زای گل در سطح جزیره کیش می کردند شدند.

وی افزود: افراد مورد نظراقدام به تهیه مقدار زیادی ماده روان گردان گل نموده و قصد توزیع آن در سطح جزیره کیش را داشتند با هوشمندی ماموران  در یک اقدام عملیاتی ضربتی متهمان را درمنزلشان دستگیر شدند، مقدار ۱۰ کیلوگرم گیاه توهم زای گل از آنها کشف شد و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در تشریح موفقیت های کارکنان در مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اشاره داشت: از ابتدای سال تا کنون مقدار ۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: برخورد و مبارزه با تهیه، تولید و فروشندگان مواد مخدر با اجرای طرح های ویژه توسط پلیس انجام می شود و از همه خانواده‌ها درخواست کرد نسبت به نظارت بر فرزندان و تغییر رفتارهای آنها توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، از طریق تماس با شماره ۱۱۰ پلیس را مطلع نمایند.

گفتنی است، گیاه توهم زای گل همانند گیاه شاهدانه است که با تغییرات ژنتیکی تولید و دو جنسیتی بوده و بر خلاف ماریجوانای طبیعی ( گیاه شاهدانه ) که گل های کمی دارد بسیار پر گل است و این گیاه ۷ برابر قویتر ( از لحاظ تاثیر و توهم ) از گیاه قبلی می باشد.







لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18940
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداقوت عالیه از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کیش ممنویم