به گزارش کیشوندنیوز، احسان سلیمپور مسئول مرکز نوآوری کیش، در پاسخ به انتقادی مبنی بر عدم پاسخگویی شمارههای ذکر شده جهت بازگشت کیشوندان و ثبت نام در اپلیکیشن تله کیش(سلامت کیش) گفت: مرکز تماس شورای سلامت جزیره کیش در ساختمان مرکز نوآوری کیش وابسته به موسسه علوم و فنون کیش می باشد و در راستای پاسخگویی و ارائه راهنماییهای لازم جهت بازگشت و قرنطینه کیشوندان راه اندازی شده است.
وی افزود: وظیفه ما خدمت رسانی به کیشوندان گرامی است، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب در حال پاسخ به تماسها و راهنمایی هستیم، کارها طبق روال در حال انجام است و تاکنون ۵هزار تماس برای دریافت راهنمایی افرادی که قصد بازگشت دارند با این مرکز صورت گرفته شده است.
سلیم پور اظهار داشت: شاید برخی افراد پشت خط تماس بمانند و دلیل آن هم بهخاطر این است که تعداد تماسها بالاست، در روز شنبه هم سیستم قطع بود و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.
لازم به ذکر است که شماره تلفنهای ۰۷۶۴۴۴۳۴۰۰۶ و ۰۷۶۴۴۴۳۴۰۰۷ و ۰۷۶۴۴۴۳۴۰۰۹ بهمنظور پاسخگویی و راهنمایی جهت نامنویسی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش در نظر گرفته شده است.
اتنتهای پیام/ سمیه نوبهار
برای گرفتن بلیط
یک نفر از بندر عباس به کیش
برای کار دانشگاه حتما باید شنبه کیش باشم