• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انعقاد قرار داد طرح علمی و مطالعاتی اطلس کیش

  • کد خبر : 18812
  • 09 اردیبهشت 1399 - 18:29
انعقاد قرار داد طرح علمی و مطالعاتی اطلس کیش

اطلس فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش با عنوان طرح نیمرخ باهدف تجمیع داده های محیطی و جغرافیایی، به روز رسانی اطلاعات و برنامه ریزیهای بلند مدت، تهیه و تدوین می شود.

قرار داد اجرای این طرح علمی و مطالعاتی، با حضور مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور کهن‌دژ در موسسه علوم و فنون کیش امضا شد.

براساس این طرح، آمار و اطلاعات، ویژگی‌ها و خصوصیات اجتماعی و فرهنگی جزیره کیش، در قالب یک سامانه جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

 وجود اطلس فرهنگی و اجتماعی در واقع یکی از نیازهای جدی جوامع در حال رشد بویژه جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد و نمونه کشور است. منطقه ای که در ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی روندی بالنده را طی می کند و در واقع میدان عمل و تجربه برای کل کشور است.  

 در این زمینه کارشناسان معتقدند: اجرای طرح اطلس شاخصه های فرهنگی و اجتماعی در منطقه آزاد کیش گامی اساسی در برنامه ریزی و توسعه و بستری پویا برای پژوهشگران، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، کارشناسان و برنامه ریزان دستگاههای دولتی و بخش خصوصی است.

 مطالعه و بررسی شاخصه های فرهنگی و اجتماعی همراه با شناخت دقیق و علمی از حال هوای بومی، آینده ای اطمینان بخش را برای مسئولان و فعالان بخشهای مختلف دولتی و خصوصی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ترسیم می کند./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18812
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.