• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تنها راه نجات جامعه از خطرات فضای مجازی دین شناسی است

  • کد خبر : 1881
  • 11 آذر 1395 - 10:12

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد:دین برای شناخت هر چیزی راهی مشخص کرده و اگر دین حاکم باشد ابرو،مال و جان مردم محفوظ خواهد ماند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی چهارشنبه شب به مناسبت شهادت امام رضا ( ع) در مسجد خاتم النبیا( ص) در سخنانی اظهار کرد : کسی که غیبت می کند ثواب حج و مکه خود را در طبق اخلاص گذاشته و به غیبت شده می دهد.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد : غیبت اگر صحت نداشته باشد تهمت است و تمام گناهان غیبت شونده در نامه عمل فردی که غیبت می کند نوشته می شود.
آیت الله نعیم آبادی به رابطه دین و سیاست اشاره کرد و گفت: اگر کسی دین را از سیاست جدا کند معلوم است که دین را نشناخته است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان به سخنان شهید مدرس در مورد دین و سیاست اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مدرس گفت: سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست است و سیاست ما نشات گرفته از دیانت ما است که برخی به قسمت اخر کمتر توجه می کنند یعنی اینکه ما دین سیاسی نداریم بلکه سیاست دینی داریم.
وی با تاکید بر اینکه در انتخابات و تبلیغات باید در چارچوب دین فعالیت کنیم افزود: فضای سیاسی آزاد یعنی گندستان غرب که در انتخابات امریکا در درگیری های کلینتون و ترامپ به طور کامل مشهود بود و این همان سیاست ضد دیانت است.
امام جمعه بندرعباس گفت: مردم سالاری در غرب یعنی هر آنچه مردم بخواهند قانون می شود.
و ی افزود : انها میخواهند که رابطه جنسی آزاد باشد و این در مجلس انگلستان و امریکا به تصویب می رسد اما رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم سالاری یعنی مردم در چارچوب دین می توانند خودشان را اداره کنند.

*تنها راه نجات جامعه از خطرات فضای مجازی دین شناس بودن است
آیت الله نعیم آبادی به برخی مطالب منتشره در شبکه های مجازی اشاره کرد و افزود: تنها راه نجات جامعه از خطرات فضای مجازی این است که دین شناس بشوند.
وی با بیان اینکه اسلام حتی برای اثبات نجاست دو شاهد عادل قرار داده تصریح کرد : در فضای مجازی به سادگی ابروی مسلمان را می برند که این نشان از بی دینی است.
امام جمعه بندرعباس اظهار کرد:دین برای شناخت هر چیزی راهی مشخص کرده و اگر دین حاکم باشد ابرو،مال و جان مردم محفوظ خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1881
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.