• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

قهرمانی سپیدان کیش در نیم فصل اول لیگ فوتبال جزیره

  • کد خبر : 1872
  • 10 آذر 1395 - 10:31
قهرمانی سپیدان کیش در نیم فصل اول لیگ فوتبال جزیره

در پایان نیم فصل لیگ فوتبال کیش, تیم فوتبال سپیدان نیم فصل را با قهرمانی پشت سر گذاشت. در این هفته استقلال کیش تنها پیروز میدان بود.

به گزارش کیشوند نیوز, در هفته پایانی دور رفت مسابقات فوتبال لیگ کیش تیم های سپیدان و ملوان بندر چارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی به تساوی ٣ – ٣ به پایان رسید.

در نیمه اول این تیم ملوان بود که بازی بهتری ارائه داد و از به هم ریختگی تیم سپیدان نهایت استفاده را کرد و به گل رسید که بنا به گفته سرمربی سپیدان, این آشفتگی بدلیل این بود که همه بازیکنان تیم سرکار بودند و تا لحظه آخر ترکیب تیم معلوم نبود.

اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم تیم سپیدان که منظم تر از نیمه اول بازی میکرد, توانست ٣ گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی برساند.

در دیگر دیدار هفته پنجم و پایانی نیم فصل, استقلال کیش توانست سومین برد متوالی خود را برابر دانشگاه پیام نور بدست آورد و با ۱۰ امتیاز جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد.

این دیدار روز گذشته برگزار شد و با نتیجه ٢ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.

در آخرین دیدار نیم فصل, تیم های پرشین کیش و بازرگانی مقدسی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دو تیم به تساوی ٢ -٢ رضایت دادند و امتیازات را بین هم تقسیم کردند.

سه تیم اول لیگ کیش در پایان نیم فصل بدین شرح است:

سپیدان ۱٣ امتیاز

استقلال ٩ امتیاز

ملوان ٨ امتیاز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1872
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.