• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کشف و نابودی بیش از ۷ هزار کیلو مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی

  • کد خبر : 18547
  • 14 فروردین 1399 - 8:53
کشف و نابودی بیش از ۷ هزار کیلو مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم سازی بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی از ابتدای اسفند پارسال تاکنون در جزیره کیش خبر داد.

دکتر رضانیا از کشف و معدوم سازی ۷ هزار و ۷۷۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط از ابتدای اسفند پارسال تاکنون در جزیره کیش خبر داد.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده از اول اسفند پارسال تاکنون در مجموع ۲ هزار و ۴۱۵ نوبت بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط کیش انجام شده، و از این میان ۴ مرکز متخلف به دادگاه معرفی و دو مورد پلمپ شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: از ابتدای اسفند پارسال تا ۱۰ فروردین امسال، ۱۰۷ نوبت کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۲۶ نمونه برداری میکروبی و شیمیایی  از آب، ۱۶ مورد نمونه برداری از نان و بررسی ۲ مورد آلودگی ناشی از فاضلاب انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۲ هزار جلسه آموزش بهداشت فردی و محیط برای اصناف جزیره کیش در طول ۴۰ روز گذشته برای اقدامات پیشگیری کننده از کرونا ویروس، گفت: در این مدت ۲۰ نوبت صلاحیت بهداشتی برای افراد در صنوف و مشاغل مختلف  همچنین ۵۰۵ کارت بهداشتی صادر شده است و به ۱۰۴ مورد شکایت رسیدگی شده است.

دکتر رضانیا خاطر نشان کرد: اماکن عمومی از جمله کانون‌های اصلی برای احتمال ابتلا به کرونا است، و بازرسان بهداشت محیط کیش به صورت دو شیفت و با تمام توان ازاین مکانها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18547
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.