• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پلمب ۹۰ واحد صنفی متخلف در کیش

  • کد خبر : 18507
  • 11 فروردین 1399 - 16:47
پلمب ۹۰ واحد صنفی متخلف در کیش

سرهنگ “علی اصغر جمالی” گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش، با تشدید اجرای طرح های نظارت بر اماکن عمومی، ۷۸ واحد خانه شبانه و ۱۲ واحد صنفی پلمب شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش، با تشدید اجرای طرح های نظارت بر اماکن عمومی، ۷۸ واحد خانه شبانه و ۱۲ واحد صنفی پلمپ شدند.

وی افزود: پس از تقویت واحدهای نظارتی با همکاری قوه قضاییه، معاونت گردشگری از مراکز توزیع اقلام بهداشتی،تفریحی، گردشگری و ارائه دهنده خدمات به مردم که ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند بصورت ویژه بازدید به عمل آمد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: این طرح طی چندین مرحله در سطح جزیره صورت گرفته که از بیش از ۱۸۰۰ واحد واحد صنفی بازدید گردیدکه تعداد ۹۰ واحد به علت انجام فعالیت برخلاف ضوابط ابلاغی شورای سلامت، عدم رعایت اصول بهداشتی و نقض مصوبه شورای سلامت اقدام به اجاره واحد کردند که پلمپ شدند.

ارشد ترین مقام انتظامی در کیش تصریح کرد: از همه عزیزان فعال در واحدهای صنفی که به صورت ویژه و خودجوش برای سلامت خود و مردم همکاری خوبی را با دستگاه های نظارتی دارند و تابع ضوابط شورای سلامت هستند تقدیر می نمایم و از همه این عزیزان تقاضا دارم در شرایط کنونی سلامتی را مقدم بر دیگر امور خود بدانند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش پل ارتباطی مردم با پلیس را سامانه ۱۱۰ معرفی کرد و افزود: شماره ۰۹۳۴۷۶۸۳۶۵۳ از سوی گردشگری برای دریافت تخلفات بوده که همشهریان می توانند علاوه بر ارسال پیامک از طریق فضای مجازی، واحد های صنفی که بر خلاف ضوابط ابلاغی شورای سلامت جزیره اقدام می کنند را گزازش نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18507
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.