• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

راه اندازی سامانه خود اظهاری برای بازگشت کیشوندان

  • کد خبر : 18498
  • 11 فروردین 1399 - 15:43
راه اندازی سامانه خود اظهاری برای بازگشت کیشوندان

ثبت نام در سامانه سلامت شورای سلامت کیش شرط بازگشت کیشوندانی که با توجه به تاکید بر ماندن در کیش و لغو سفر، به مسافرت های نوروزی رفتند، اعلام شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کیش، ساکنان جزیره که برای مسافرت از جزیره کیش خارج شده اند می بایست با تلفن همراه خود به سامانه APP.TELEKISH.IR مراجعه و پس از ثبت نام، اطلاعات خواسته شده خانوادگی و سلامت خود را اظهار کنند.

پس از ثبت نام در این سامانه کارشناسان شورای سلامت کیش با افراد تماس گرفته و برای بازگشت آنها به کیش برنامه ریزی می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر در ایام تعطیلات جزیره را ترک کرده اند و هیچ ضرورتی برای بازگشت با عجله افراد وجود ندارد، گفت: ابتدا پیامکی برای همه افراد خارج شده از سوی سامانه ۱۰۰۰۰۹۳۴ ارسال می شود و بعد از آن افراد باید در سامانه خود اظهاری اطلاعات خود را وارد کنند.

غلامحسین مظفری با تاکید بر انجام آزمایش کرونا برای ساکنانی که از جزیره خارج شده اند گفت: این آزمایش ابتدا در تهران و سپس در پنج شهر دیگر انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تشکر از مجموعه صداو سیمای مرکز کیش و فعالان فضای مجازی برای اطلاع رسانی های دقیق و به هنگام، خواستار توجه همه همشهریان به توصیه های بهداشتی برای کمک به کادر بهداشت و درمان جزیره شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18498
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. عرض ادب .نمیدونم واقعا کیشوندانی که رفتن چه اصراری برای برگشت دارن ،اینجا که همه چی ،همه شغلها و مدارس تعطیلن ،حداقل یه ذره بفکر کسانی ک اینجا قرنطینه کردن ورعایت کردن نکات رو ،باشن جز اینکه تعداد مبتلایان رو در جزیره بیشتر کنن اتفاق خاصه دیگه ای نمیفته .ایا تنها بیمارستان و پرسنل بیمارستان کیش ظرفیت و تحمل این اتفاق رو داره ؟لطفا مسولین جدیتر بااین مسئله برخورد کنن .

  2. من کیشوند هستم کارت کیشوندیم همرامه ولی تمدید نیس الان باید چیکارکنم اینجام خونه زندگی ندارم میخام برگردم کیش

  3. اون هایی که میگن بعضی از کیشوند ها نباید بیان یعنی چی خونه زندگیشونو ول کنن نیان یعنی چی

  4. سلام من کیشوند هستم ولی قبل از موضوع کرونا ایتجا اومدم بعد یکسال بعد راه ها روبستن الان شوهرم خونه زندگیم اونجاست چرا نباید برگردیم الان همه شهرها ساکن اون شهر اجازه ورود داره اینجا ک ما خونه زندگی نداریم ک واسه خودمون بمونیم ب ما بگن ما کجا بمونیم وقتی خوته زندگیمون کیشه من کارت کیشوندی دارم ولی تمدید نیس چون هیچوقت این کارت استفادم نشده بود تا الان لطفاتلفنایی ک دادین پاسخگو باشن این اپلیکیشنم ک دادین ارور حیده و عمل نمیکنه درست

  5. سلام و عرض ادب این اپلیکیشن که دادن کیشوندا ثبت نام کنند اصلا نمیشه باهاش کار کرد و هیچکسی پاسخگو این مسئله نیس

  6. یعنی ما باید همچنان منتظر باشیم تا مورد تایید کارشناسان قرار بگیریم واسه بازگشت؟؟؟؟ شاید کسی مشکل جدی داشته باشه شما چجوری میخواین متوجه شین؟؟؟؟ همه چیزو بازی گرفتین.