• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازگشت کیشوندان از ۱۸ فروردین/ تعطیلی مدارس کیش تا پایان فرودین

  • کد خبر : 18487
  • 11 فروردین 1399 - 14:29
بازگشت کیشوندان از ۱۸ فروردین/ تعطیلی مدارس کیش تا پایان فرودین

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام تعطیلی مدارس تا آخر فروردین گفت: بازگشت کیشوندان از ۱۸ فروردین به صورت تدریجی آغاز خواهد شد.

به گزارش کیشوند نیوز، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برای حفظ ثبات نسبی در جزیره کیش تدابیر جدی برای ورود کیشوندان به جزیره پیش‌بینی شده است؛ گفت: با تعریف شیفت کاری، و دورکاری؛ حضور کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش را به حداقل رسانده‌ایم.

مظفری افزود: با راه‌اندازی آموزش آنلاین ویژه دانش‌آموزان از طریق شبکه صدا و سیمای کیش کلاس‌های درسی مدارس از این طریق ادامه دارد و مدارس تا پایان فروردین تعطیل خواهند بود.

غلامحسین مظفری درخصوص رونمایی اپلیکشن اپراتور تلفن همراه تله کیش، برای مدیریت بازگشت کیشوندان به جزیره؛ اظهار داشت: کیشوندانی که خارج از کیش هستند با ارسال پیامک برای نصب اپلیکشن در گوشی و تکمیل فرم ورود به جزیره کیش به آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد تا بتوانیم ورود تدریجی کیشوندان را مدیریت کنیم.

مظفری تاکید کرد: افرادی که قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند باید تست کرونا را انجام دهند و در صورت مثبت بودن تست آنان، این افراد نمی‌توانند به جزیره کیش وارد شوند.

وی درخصوص رعایت ضوابط قرنطینه در جزیره کیش گقت: قرنطینه به‌صورت خانگی و سازمانی در جزیره کیش قابل اجرا است.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سخنان خود گفت: بازگشت کیشوندان از ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد و طی هماهنگی‌های صورت گرفته ورود کیشوندان به جزیره کیش به‌صورت تدریجی انجام خواهد شد تا بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم./سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18487
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.