• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

جزیره کیش توانست حجم سفرهای تفریحی به کشورهای جنوب خلیج فارس راکاهش دهد

  • کد خبر : 1845
  • 08 آذر 1395 - 12:11

مهرداد لاهوتی افزود: در بخش گردشگری نیز منطقه آزاد کیش با ایجاد مراکز تفریحی و توریستی که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی است، توانسته برای مردم جذابیت ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز,عضو کمیسیون برنامه و بودجه،مهردادلاهوتی در خصوص عملکرد مناطق آزاد گفت: به طور کلی این مناطق توانسته است به فعالیت های تجاری کمک کند و صادرات را برای بخش تولید آسان‌تر کند.

مهرداد لاهوتی افزود: در بخش گردشگری نیز منطقه آزاد کیش  با ایجاد مراکز تفریحی و توریستی که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی است، توانسته برای مردم جذابیت ایجاد کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای عربی با اجرای همان سیاست یعنی سرمایه‌گذاری در بخش‌های توریستی امروز توانسته اند ارزش افزوده خدمات خود را بالا ببرند و درآمدهای خوب ارزی کسب کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  ارزآوری حتما نباید صادرات کالا باشد بلکه جذب گردشگر هم برای بسیار مفید است.

لاهوتی در پایان گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر توجه به این موضوع سبب شده علاوه بر این که شاهد حضور ایرانی‌ها در جزیره کیش و کمتر شدن سفر به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس باشیم بلکه توانسته‌ایم از این کشورها توریست جذب کنیم و به همین سبب من در مجموع فعالیت منطقه آزاد کیش را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1845
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.