• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
10

۷۲ ساعت بدون نمونه جدید کرونایی

  • کد خبر : 18447
  • 04 فروردین 1399 - 6:41
۷۲ ساعت بدون نمونه جدید کرونایی

طبق اعلام بیمارستان کیش و بر اساس جواب آزمایش های بدست آمده، در ۷۲ ساعت گذشته مورد مبتلا به کرونا در کیش صفر نفر بوده است.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به افزایش دو مورد مثبت کرونا در استان از روز گذشته تاکنون، گفت: با اضافه شدن این دو مورد، شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۴۸ نفر رسید.

دکتر محمود حسین پور شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع مبتلایان به کرونا ۱۲ نفر فوت شدند و شش نفر نیز بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان تا روز سوم فروردین ماه ، ۹۹۳ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، که از این تعداد ۶۱۵ نفر به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده و ۴۰۳ نمونه منفی اعلام شده است.

دکتر حسین پور تصریح کرد: دو مورد جدید کرونا که در استان هرمزگان اضافه شده، مربوط به بندرعباس است و مجموع مبتلایان به ۷۶ مورد در این شهرستان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کیش نیز ۳۱ نفر، قشم ۱۴، پارسیان ۲، رودان ۳، بندرلنگه پنج، بستک دو، حاجی آباد سه، میناب ۱۰،  جاسک و بندر خمیر نیز هرکدام یک نفر مبتلا به کرونا هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18447
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.