• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اطلاعیه فوری کیش ایر/ فروش اینترنتی فعال شد

  • کد خبر : 18388
  • 22 اسفند 1398 - 15:07
اطلاعیه فوری کیش ایر/ فروش اینترنتی فعال شد

کیش ایر در اطلاعیه ای از راه اندازی فروش اینترنتی بیلط پروازهای محدود خود را خبر داد.  

به گزارش کیشوند نیوز، بعد از محدود شدن پروازهای منتهی به کیش و انجام شدن این پروازهای محدود تنها با شرکت کیش ایر، خرید بلیط منوط به حضور افراد در دفاتر اعلام شده کیش ایر بود که این کار باعث ازدحام در این دفاتر شد.

بدین منظور کیش ایر در اطلاعیه ای از راه اندازی فروش اینترنتی بیلط پروازهای محدود خود را خبر داد.  

🔸روابط عمومی و امور بین الملل کیش ایر به اطلاع کلیه متقاضیان پرواز از جزیره زیبای کیش و کیشوندانی که قصد بازگشت از جزیره را دارند می‌رساند :

🔸پروازهای بازگشت از کیش به تهران و مقاصد مشهد، بندرعباس، شیراز، اصفهان، برای هفته های آتی نیز برنامه ریزی شده و کیشوندان نباید نگرانی جهت تهیه بلیط داشته باشند.

🔸هواپیمایی کیش بر همین اساس و به دلیل جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و چند نرخی بودن قیمت بلیط بازگشت، حسب نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فروش مستقیم می نماید.

🔸هم اکنون دفاتر فروش، در داخل شهرها و فرودگاه های فوق الذکر و وب سایت رسمی هواپیمایی کیش آماده فروش بلیط های پرواز با نرخ های مصوب هستند.

🔸لذا خواهشمند است کلیه مسافرین و کیشوندان محترم جهت کاهش مراجعه حضوری، اقدام به خرید تلفنی و یا از طریق وب سایت رسمی هواپیمایی کیش، بلیط مورد نظر خود را با نرخ مصوب تهیه کنند.

🔸بدیهی است خرید از سایر طرق به قیمت بالاتر مجاز نمی باشد و قطعا شرکت هواپیمایی کیش با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

✈️ آدرس وب سایت رسمی هواپیمایی کیش :

📲 www.kishair.aero

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18388
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام من میخوام از مشهد بیام کیش ….یعنی خونه من کیش هست اما کارت کیشوندی نگرفتم ….قرارداد اجاره خونه دارم تایید شده سازمان کیش…..الان نمی‌دونم چطوری بلیت بگیرم..