• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل کیش جهت پیشگیری ویروس کرونا

  • کد خبر : 18314
  • 10 اسفند 1398 - 16:47

 سرپرست حمل و نقل عمومی جزیره کیش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، بنابر درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، کلیه خودروهای حمل و نقل کیش را ضدعفونی نمودیم. 

به گزارش کیشوند نیوز ، سرپرست حمل و نقل جزیره کیش ظهر جمعه ۹ اسفند همزمان با نوبت دوم ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : براساس، مصوبه شورای سلامت و درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از روز گذشته اقدام به ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کردیم .

مغاری بیان کرد : قرار است مینی بوس ها به دلیل جابجایی حجم بیشتری از مسافر ، طی دو نوبت و تاکسی ها به صورت روزانه عملیات ضدعفونی در آنها صورت گیرد تا محیط امنی را برای مسافران و کیشوندان بوجود آوریم .

وی افزود : در کنار عملیات ضدعفونی از رانندگان محترم تست تب سنجی صورت می گیرد ، امید است که بتوان با رعایت بهداشت فردی و عمومی در مقابله با این ویروس موفق باشیم .
سرپرست حمل و نقل در پایان اظهار داشت : طی رایزنی های انجام گرفته در تلاشیم که مواد ضد عفونی کننده در اختیار تاکسیداران قرار دهیم تا مکان هایی که به صورت مشترک لمس می گردد ( دست گیره ها ، پشتی صندلی ، بالابر شیشه ‌، دستگاه های پوز و …) توسط خود راننده استریل گردد تا از انتشار ویروس جلوگیری شود ‌.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18314
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.