• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تامین بودجه ساخت مجموعه ورزشی پرتاب دیسک کیش در سال ۹۹

  • کد خبر : 18291
  • 09 اسفند 1398 - 11:29
تامین بودجه ساخت مجموعه ورزشی پرتاب دیسک کیش در سال ۹۹

ساخت مجموعه اختصاصی دو و میدانی، پرتاب دیسک و دیگر رشته‌های این حوزه، در بودجه سال ۹۹ موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار می‌گیرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان، طی بازدید از تمرینات احسان حدادی، ورزشکار کشورمان و قهرمان پرتاب دیسک المپیک، ضمن ابراز خرسندی از حضور نام‌آوران ایران در جزیره گفت: باتوجه به شرایط آرام، مناسب و با کیفیت ورزش جزیره، در نظر داریم کیش را به پایگاه اصلی و اساسی تمرینات ورزشکاران و تیم‌های ورزشی که افتخار کشور هستند تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این دیدگاه را رویکرد اصلی سازمان عنوان کرد و با بیان اینکه مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار بازسازی و نوسازی است گفت: کیش بخشی از ایران بزرگ است که با دارا بودن امکانات و ظرفیت‌های مطلوب، به‌ویژه در ۶ ماهه دوم سال با شرایط آب و هوایی بسیار مناسب می‌تواند پایگاه ورزش کشور باشد.

غلامحسین مظفری افزود: مایه خوشحالی است که ورزشکار ارزشمند ایران، احسان حدادی تمرینات خود را در جزیره پی‌گیری می کند و ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش در نظر داریم ساخت مجموعه اختصاصی دو و میدانی، پرتاب دیسک و دیگر رشته‌های این حوزه را در بودجه سال ۹۹ موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دهیم.

مظفری همچنین درخصوص بازی‌های جام‌جهانی با اشاره به این‌که رایزنی‌ها با قطر و فدراسیون فوتبال درحال انجام است گفت: متقاضیان زیادی از بخش خصوصی برای آماده‌سازی شرایط میزبانی به ما مراجعه کردند و امیدواریم که تا یک سال پیش از مسابقات، مجموعه‌های استانداردی برای پاسخگویی به نیاز ورزشکاران ملی و بین‌المللی فراهم شود.

گفتنی است غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه، از تمرینات اردوی ورزشکاران تیروکمان پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن، در جزیره کیش نیز بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18291
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.