• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اعلام آمادگی انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای کمک به ارتقای امور آموزشی

  • کد خبر : 18227
  • 30 بهمن 1398 - 5:02
اعلام آمادگی انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای کمک به ارتقای امور آموزشی

کلیه اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش برای ارتقای سطح آموزش و پرورش و همچنین آموزش مهارت‌های گوناگون به کودکان و نوجوانان کیش اعلام آمادگی کردند.

به گزارش کیشوند نیوز، جلسه انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با حضور جناب آقای دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ با محوریت آموزش و مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش در این زمینه برگزار گردید.

در این جلسه آقای مهندس مجید موسوی مطلق به عنوان موسس و مدیرعامل مجموعه مدرسه زندگی دیپلمات کیش حضور داشت و در خصوص ایجاد یک مجتمع آموزشی، پرورشی و پژوهشی نمونه توضیحاتی ایراد نمود.

وی عنوان کرد: این مجتمع آموزشی، پرورشی و پژوهشی یک مرکز آموزشی از مقطع پیش دبستان تا پایان دبیرستان است و از استانداردهای بالایی در حوزه آموزش برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: با تکیه آموزش بیشتر بر مهارت‌های مختلف به کودکان تا سرفصل‌های آموزشی و پرورشی از جمله سمپاد مهارتی، مهارت‌های کسب و کار، مهارت‌های زندگی و … فعالیت خواهد داشت و در حال حاضر فاز اول این پروژه در مقطع پیش دبستانی شروع به فعالیت نموده است.

آرمان مدرسه “زندگی دیپلمات کیش”، پرورش کودکانی دانا، ماهر و عاشق در سطح استانداردهای جهانی با استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه آموزش می‌باشد.

در این جلسه اقای دکتر درمان رئیس هیات مدیره مدرسه زندگی نیز حضور داشت و در خصوص ایجاد پایلوت آموزشی در جزیره زیبای کیش با توجه به  پتانسیل‌های موجود در این جزیره مرجانی توضیحاتی ایراد نمود.

دکتر پورعلی نیز به ایجاد مدارسی با کیفیت در شأن جزیره زیبای کیش تاکید نمود و حمایت خود را از طرح‌های فاخر و نوین در حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

کلیه اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز از ایجاد چنین فضایی ابراز خرسندی نمودند و برای ارتقای سطح آموزش و پرورش و همچنین آموزش مهارت‌های گوناگون به کودکان و نوجوانان کیش اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18227
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.