• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شکست کیش ایر برابر اشتاد سازه/ نماینده مشهد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

  • کد خبر : 18115
  • 19 بهمن 1398 - 12:16
شکست کیش ایر برابر اشتاد سازه/ نماینده مشهد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

اشتاد سازه مشهد در یک هفته مانده به پایان پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان برابر تیم کیش ایر به برتری رسید و جشن قهرمانی خود را در کیش برگزار کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، هفته سیزدهم از پانزدهمین رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان کشور گرامیداشت شهدای زن ورزشکار روز جمعه بین دو تیم کیش ایر و اشتادسازه مشهد برگزار شد که طی یک بازی مهیج و زیبا تیم اشتاد سازه با نتیجه ۳۲ بر ۱۹ از سد تیم کیش ایر گذشت و پیروز میدان شد.

اشتادسازه که قبل از این دیدار قهرمانی خود را مسجل کرده بود. برای تماشای این دیدار دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ، علی کفاشیان، دکتر حمید سجادی، دکتر محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، مصطفی هاشمی طبا، بهرام افشارزاده، فتاحی مدیرکل ورزش خراسان رضوی و جمعی از مسئولین در سالن حضور داشتند.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان با ۸ تیم آغاز شد اما در میانه راه تیم ارشیا شید طرقبه به دلیل مشکلات مالی از دور رقابت ها کنار رفت. تیم نفت و گاز گچساران هم پیش از برگزاری هفته سیزدهم لیگ به دلیل حاضر نشدن مقابل حریفانش در دو هفته متوالی از لیگ برتر حذف شد.









 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18115
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.