• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

استاندارد سازی سایت تخصصی تیراندازی جزیره کیش

  • کد خبر : 18047
  • 14 بهمن 1398 - 1:37
استاندارد سازی سایت تخصصی تیراندازی جزیره کیش

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، از استاندارد شدن سایت تخصصی این رشته در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، دکتر محمدتقی امیری خراسانی روز یکشنبه با حضور در محل اردوی تیم ملی ریکرو بانوان و آقایان و تیم ملی پارالمپیکی در سایت تخصصی تیراندازی باکمان مجموعه المپیک، با ملی پوشان و رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که دکتر غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز در تمرینات ملی پوشان حضور داشت، دکتر امیری خراسانی از حضور ورزشکاران ملی پوش در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور ملی پوشان باعث تقویت ورزش جزیره کیش و بالا بردن روحیه ورزشکاران و انگیزه بیشتر می شود.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش همچنین خبر خوشی را به ملی پوشان داد و گفت: بزودی سایت تخصصی تیراندازی با کمان توسعه پیدا خواهد کرد و به یک زمین استاندارد تبدیل می شود.

دکتر شعبانی بهار نیز از حمایت های موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قدردانی  کرد و گفت: جزیره کیش یکی از پایلوت های اردوهای آماده سازی تیم های ملی تیراندازی با کمان در کشور است و امیدوارم ورزشکاران ایران با استفاده از امکانات این مجموعه در میادین بین المللی موفق باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18047
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.