• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

قهرمانان تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال مشخص شدند

  • کد خبر : 18045
  • 14 بهمن 1398 - 1:34
قهرمانان تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال مشخص شدند

پرونده مسابقات تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال با معرفی نفرات برتر بخش پسران و دختران و تیمی دو نفره در جزیره کیش بسته شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از  روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، مسابقات تور تنیس جهانی جوانان زیر ۱۸ سال که از روز شنبه ۵ بهمن ماه با حضور
۳۲ تنیسور در بخش پسران از کشورهای ایران، فرانسه،سوریه، ترکیه، آلمان، لبنان و اکراین و ۲۵ تنیسور از ایران، ترکیه و مالی در بخش دختران آغاز شده بود، عصر روز شنبه ۱۲ بهمن به کار خود پایان داد.

این  مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد کهدر بخش انفرادی دختران مشکات الزهرا صفی قهرمان شد، مهتا خانلو در جایگاه دوم ایستاد و ماندگار فرزامی و کومبا نیانگادو از کشور مالی مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره تیم مشکات الزهرا صفی و مهتا خانلو مقام اول را بدست آوردند، تیم درسا چراغی – ماندگار فرزانی دوم شدند. و تیم سوده اینجه از ترکیه و رومینا زینالی مقام سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی پسران دنیز زامارایف از او کراین قهرمان رقابتها شد و بر سکوی نخست ایستاد، آرتیوم دوروفیو از فرانسه مقام دوم را کسب کرد و یونس طلاور و آرین اسمعیل پور فلاح مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره پسران تیم آرتین اسمعیل پور فلاح – محمد اینان حسینی مقام اول را بدست آوردند، تیم سامیار الیاسی – آریو جوادی دوم شدند و تیم معین معظم – سیاوش شیردل حسن بارودی از سوریه – آرتیوم دوروفیو از فرانسه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سرداوری این دوره از رقابتها برعهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18045
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.