• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تمام شهر برای دهه فاطمیه سیاه‌پوش شود/ موشک‌های نقطه زن ایرانی نیاز به ماهواره ندارند

  • کد خبر : 17962
  • 04 بهمن 1398 - 15:34
تمام شهر برای دهه فاطمیه سیاه‌پوش شود/ موشک‌های نقطه زن ایرانی نیاز به ماهواره ندارند

امام جمعه کیش خطاب به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش خواست که برای ایام فاطمیه تمامی مناطق کیش را سیاهپوش کنند و فقط به مناطق قدیمی و مسکونی اکتفا نشود.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت عموم مردم به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: همه نیاز به تقوای الهی داریم اما برخی از جمله مسئولان نیاز بیشتری به تقوا دارند، مسئولان باید بر تقوای خود بیافزایند، مسئول باید بداند آیا این عمل و حرف یا اقدامی که انجام می‌دهد مورد رضایت الهی است یا خیر؟

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و افزود: جا دارد از روابط عمومی منطقه آزاد کیش که در ایام مختلف پوشش خوبی را نسبت به این ایام داده‌اند تشکر کنم، امیدوارم که فاطمیه دوم همه شهر را در نظر بگیرند، شهر منظور منطقه قدیمی نشین نیست، تمام شهر حتی جاهای جدیدی که ساخت و ساز شده باید رنگ و بوی فاطمیه داشته باشد و پرچم‌های عزا برافراشته باشد. و سیاهپوش کنند.

حسن زاده در ادامه به تشریح برخی فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در قله بشیریت قرار دارد و به تعبیر رهبری کسی از او بالاتر نیست، بانوی مسلمانی که حداکثر سنشان ۱۸ سال بود به اوج و قله بشریت رسیده است، این نشان می‌دهد که در این مورد فرقی بین زن و مرد نیست، همانطور که مرد می‌تواند به اوج انسانیت برسد زن هم می‌تواند برسد، اگر در جامعه‌ای بانوانش متدین و با ایمان باشند آن جامعه به سعادت خواهد رسید.

وی در ادامه به حضور گسترده مردم تهران در نماز جمعه هفته گذشته این شهر که به امامت مقام معظم رهبری اقامه شده بود پرداخت و گفت: این نماز جمعه یکی از نماز جمعه‌های تاریخ ساز انقلاب اسلامی شد، هفته گذشته جای همه ما در تهران خالی بود که “جمعه انقلابی” تهران را ببینیم.

امام جمعه کیش اظهار داشت: تهران یعنی انقلاب، واقعاً باید درود فرستاد بر این مردم انقلابی، میلیون‌ها نفر در تشییع جنازه سردار شهید سلیمانی شرکت کردند و هفته گذشته نیز حضور گسترده در نماز جمعه داشتند، همه مردم ایران انقلابی هستند، اما کار مردم تهران بسیار ممتاز و تأثیر گذار هست.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر لازمه قوی بودن و قوی شدن در زمینه‌های مختلف پرداخت و گفت: قوی شدن یعنی به اقتدار رسیدن، باید به اقتدار برسیم، اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است، اگر بخواهیم در نظام جهانی باقی بمانیم و خودمان را نشان دهیم باید قوی باشیم.

حجت ‌الاسلام حسن زاده افزود: کشورهای ضعیف از جامعه جهانی دور می‌شوند و آنها را بیرون می‌کنند، تنها راه برای تأثیرگذاری در نظام جهانی تقویت اقتدار در زمینه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: اقتدار یعنی یک فرد یا یک جامعه از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که حرف او مهم و تأثیرگذار باشد، این یعنی اقتدار، نه‌تنها در زمینه نظامی بلکه در زمینه علمی، فرهنگی، اقتصادی، ملی و… باید مقتدر شویم.

خطیب نماز جمعه کیش در ادامه به تشریح گوشه‌ای از میزان قدرت نظامی ایران پرداخت و تأکید کرد: از لحاظ نظامی جایگاه قوی‌ داریم، وقتی موشک‌ها به پایگاه عین‌الاسد رسید آمریکایی‌ها یک چیز را متوجه شدند و یک خبر بسیار بد و مهم مرا آنها دریافت کردند که موشک‌های نقطه زن ایرانی برای اینکه به نقطه خاصی برسند نیازی به ماهواره ندارند.

وی ادامه داد: آنها فهمیدند که نمی‌توانند این موشک‌ها را مختل کنند، به شما مژده می‌دهم که در این زمینه چین و روسیه از ایران ضعیف‌تر هستند، برای همین بود که بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی جرأت نکردند کوچکترین حرکتی را انجام دهند، در صورتی که ترامپ لامذهب گفته بود ۵۲ نقطه را می‌زند.

حسن زاده گفت: امروز هم آنها تهدید می‌کنند که سردار قاآنی را ترور می‌کنند، این تهدید هم از عجز آنها سرچشمه گرفته است، آنها باید بدانند که ما ملت شهادتیم و ما را از شهادت می‌ترسانید؟ این را بدانید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر دستی به سوی این سرداران بزرگ دراز بشود قطعاً آن دست قطع خواهد شد.

وی اظهار داشت: با همه این تفاسیر کشور برای پیشرفت علاوه بر اقتدار نظامی نیاز به اقتدار در زمینه‌های مختلف از جمله اقتدار اقتصادی نیز دارد، برای این کار باید به تولید داخلی توجه بشود و وابستگی به نفت تمام شود، امسال سال رونق تولید ملی است و و همه ما باید در رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

امام جمعه کیش در رابطه با حفظ اقتدار ملی نیز گفت: در حال نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، اقتدار ملی یعنی وحدت و اتحاد، گروه‌های سیاسی به جان هم نیافتند، کشور امروز نیاز به اقتدار و وحدت دارد، به‌خاطر یک انتخابات وحدت یک کشور را از بین نبرید./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17962
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.