• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیشرفت قابل تامل پروژه دهکده ساحلی خلیج‌فارس

  • کد خبر : 17882
  • 28 دی 1398 - 15:46
پیشرفت قابل تامل پروژه دهکده ساحلی خلیج‌فارس

تحویل ۳ برج مسکونی ۱۵ طبقه و افتتاح یک مجتمع رفاهی خدماتی به ابعاد ۲۰۰۰ متر مربع در دهکده ساحلی خلیج فارس در ایام دهه فجر با حضور مقامات کشوری صورت میپذیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه دهکده ساحلی گفت: پیش نیاز تکمیل ۱۵۴پروژه نیمه‌تمام، حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان اقتصادی پاکدست و با نیت خوب، برای فعالیت در زمینه‌های عمرانی و رونق تولید است.

غلامحسین مظفری با بیان اینکه راهبرد استراتژی سازمان منطقه آزاد کیش سه ساله و براساس مطالعه اسناد بالادستی، شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها و همچنین منشور عملیاتی تدوین شده است، گفت: استراتژی راهبردی سازمان برطرف کردن مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جزیره کیش است که این مهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های بلاتکلیف و متوقف شده مثل پروژه شهر آفتاب، اظهار کرد: پروژه شهر آفتاب یکی از پروژه‌هایی بود که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف و متوقف شده بود و روز گذشته باتجهیز کارگاه فعالیت خود را آغاز کرده است. مظفری افزود: با توجه به اینکه راه‌اندازی مجدد پروژه‌های نیمه‌تمام کار آسانی نبود امروز شاهد هستیم که بعضی از این پروژه‌ها در فاصله کوتاه هشت ماه، از طبقه هفتم به طبقه بیست و یکم پیشرفت کار داشتند. مظفری با بیان اینکه پروژه دهکده ساحلی جزو پروژه‌هایی بود که فراز و فرودهای زیادی داشت، گفت: این پروژه نیز می‌توانست به سرنوشت دیگر پروژه‌های متوقف شده دچار شود، اما امروز با سرعت و باکیفیت خوب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی خود استفاده می‌کنیم و فرمول‌هایی را طراحی کرده‌ایم که در کنار این پروژه‌ها باشیم، اظهار کرد: مطالبات سازمان مانع از فعالیت و ادامه مسیر پروژه‌ها نخواهد شد، حتی در خیلی از پروژه‌ها مثل پروژه بانک آینده و شهر آفتاب، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش جایگزین بانک شده و نسبت به راه‌اندازی مجدد این پروژه‌ها اقدام کرده است.

در این بازدید همچنین احمدپور مدیرعامل شرکت تجار کیش و پروژه دهکده ساحلی خلیج‌فارس با تقدیر از دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بهره‌برداری ۳ برج ۱۵طبقه و مجتمع خدماتی دهکده در زون ۲ خبر داد و گفت: به لطف و تعامل سازنده سازمان و تلاش شبانه روزی همکاران و این خادم کوچک کیش در ایام دهه فجر ۳ برج ۱۵ طبقه در زون ۲ تحویل خریداران خواهد شد و یک مجموعه خدماتی رفاهی با ده‌ها غرفه به متراژ ۲ هزار مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17882
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.