• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اصلاح قیمت نرخ تاکسی های کیش

  • کد خبر : 17840
  • 23 دی 1398 - 0:34
اصلاح قیمت نرخ تاکسی های کیش

سرپرست حمل و نقل عمومی کیش از اصلاح قیمت نرخ تاکسی های کیش خبر داد و گفت : رانندگان پس از این موظف به استفاده از تاکسیمتر هستند .

به گزارش کیشوند نیوز ، نرخنامه جدید تاکسی های سفید که از ۴ روز گذشته به صورت آزمایشی بر روی تاکسیمترها ثبت گردیده بود ، از صبح امروز به صورت رسمی ، به رانندگان خوردوهای آژانس های تاکسی جزیره ابلاغ گردید .
به گفته ناصر مغاری : از ابتدا مهر ماه امسال در پی تغییر در نرخ تاکسی های تلفنی سطح جزیره از منطقه ای به کیلومتری بودیم ، که این پروسه زمان بر بعد از گذشت ۳ ماه نیم ابتدا با نظر شورای شهر بعد از آن شورای ترافیک و در انتها با تایید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، نرخنامه جدید تصویب گردید .
نرخ نامه جدید بعد از بروز رسانی تاکسیمترهای نصب شده در تاکسی ها از صبح امروز به صورت رسمی اجرا شد و از این پس رانندگان موظف به دریافت کرایه بر اساس تاکسیمتر می باشند .
نرخنامه جدید به شرح ذیل میباشد :
۱ _ ورودی داخل شهر ۷۵۰۰ تومان تا ۷ کیلومتر هر کیلومتر اضافه ۸۷۵ تومان توسط تاکسیمتر محاسبه می گردد .
۲ _ مسیرهای دور که شامل فرودگاه و نوار ساحلی غربی می باشد ورودی(تا ۷ کیلومتر) به ترتیب ۱۹۴۰۰ تومان و ۲۴۵۰۰ تومان است به ازای هر کیلومتر اضافه همانند نرخ شهری ۸۷۵ تومان توسط تاکسیمتر محاسبه میگردد .

 

مدیر حمل و نقل عمومی کیش با بیان اینکه مسیر تاکسی های خطی از صفین تا مرجان به ۵ ایستگاه تقسیم شده است گفت: نرخ قبلی این تاکسی ها از ابتدا تا انتهای مسیر با مبلغ ۲۵۰۰ شروع و به مبلغ ۴۵۰۰ تومان ختم می شد گفت: در نرخ بندی جدید این مبالغ از ابتدای مسیر از ۳۵۰۰ آغاز و به ۵۵۰۰ ختم می شود که بسته به مسافت، به مبلغ ورودی  ۵۰۰ تومان تا هر ایستگاه اضافه می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17840
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳
  1. بی نهایت سپاس گزاریم .

  2. سلام
    بنظر من که کیشوندی هستم ۲۲ سال عمرم را اینجا گذرانده ام مسیر تاکسی های خطی باید گسترش پیدا کند دریغا که بنظر میرسد مسئول فهمیده و کاربلدی در این حوزه فعالیتی ندارد،جزیره جزیره ۲۰ سال پیش نیست اما خط تاکسی های خطی قدمتی بیست ساله دارد .اگر ساکن نوبنیاد ها ویا فاز f3 باشید باید یا دربست بگیرید که روزانه برای چند سفر به مرکز شهر صرفه اقتصادی ندارد و یا باید عمرت را در مینی بوس های کثیف و فس فسو به پوچی بگذرانی، با ان صندلی های متحرک دردسر ساز داخل راهرویشان😤😤😤

  3. واقعا خیلی زور میگه پول تاکسی تو کیش،جزیره کوچیکه مسیرا به هم نزدیکن ،چرا این قدر پول میگیرن