• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پیام تسلیت مسئولان و چهره‌های جزیره کیش در پی شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر : 17749
  • 13 دی 1398 - 15:35
پیام تسلیت مسئولان و چهره‌های جزیره کیش در پی شهادت سردار سلیمانی

در پی حمله تروریستی نیروهای آمریکایی به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی در عراق و شهادت این فرمانده رشید مقاومت، مقامات، شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی کیش با پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

به گزارش کیشوند نیوز، در پی حمله تروریستی نیروهای آمریکایی به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی و جمع دیگری از فرماندهان مقاومت در عراق و شهادت این فرمانده رشید و دلاور جهان اسلام، مقامات، شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی هرمزگان با پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانى هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند، برخى از آنان پیمانشان را عمل کردند و بعضى دیگر در انتظار هستند، و هرگز عقیده و پیمان خود راتغییر ندادند.

سردار حاج قاسم سلیمانی از آن دسته مردانی بود که توانست در عهد خویش به پروردگار وفادار بماند و سالها عمر خود را در میدان های مجاهده و مبارزه با شیاطین عالم صرف نماید.
و آیا افتخاری بزرگ تر از این در عالم هست؟
شاید کلامی پیدا نشود که بتوانیم اندوه بی پایان خود را در فقدان این عزیز بزرگ بر زبان بیاوریم .
او کسی بود که بزرگترین جنایتکاران عالم سالها در انتظار آسیب زدن به او بودند. اما این عروج عاشقانه موجب نخواهد شد که راهش متوقف گردد و به حول و قوه الهی ثمره خون این شهید عزیز پایانی قدرتمند برای حضور نحس اسرائیل و آمریکا در منطقه خواهد بود.
دشمنان و در راس آنان امریکای جنایتکار بدانند که انتقام سختی برای خونهای پاکی که دراین حادثه بر زمین ریخته شد،در انتظارشان خواهد بود.
او که خود شیفته پروردگار و مسیر الی الله بود، جمعی از یاران آسمانی خویش را هم در این راه همراه خویش نمود.
ضایعه شهادت شهید عالیمقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری،یاران پر افتخار ایشان و همچنین همسر و بستگان بلندمرتبه ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این ملت عزیز درخواست صبر و استقامت در این راه پر افتخار را دارم.
احمد حسن زاده امام جمعه جزیره کیش
جمعه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸


غلامحسین مظفری رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت دلیرانه و افتخارآفرین سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی و یاران همراهش را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله) ، ملت غیور ایران ، خانواده معزز آن شهیدان والا مقام و ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

حادثه تکان دهنده شهادت اسطوره مقاومت و پایداری، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همراش به دست ایادی استکبار جهانی که گواه اضطراب عمیق و واهمه دشمنان از دلیری و شهامت سرداران رشید نظام اسلامی است اگرچه قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرده ، اما زیباترین جلوه فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری در برابر چشم جهانیان به تصویر کشید. او شاگرد راستین مکتب حسینی بود و با رشادت بی نظیر و شهادت غیورانه اش اثبات کرد که مصاف امروز مسلمانان جهان با استکبار و مزدورانش بار دیگر مصاف حسینیان و یزدیان است.

بدون شک مجاهدان اسلام و سربازان مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عالیقدرو سربازان غیور ولایی ، جنایات استکبار و منادیان ظلم و جور در کشورهای مسلمان را محکوم کرده و برای برقراری صلح و آرامش در جهان و سرافرازی مسلمانان، راه شهیدان اسلام و انقلاب را ادامه خواهند داد.


سرهنگ شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

بسم رب‌الشهداء والصدیقین
شهادت ترجمان خط سرخ معنویت و رسم مردان خداست.
سالهاست که مجاهدت ها و رشادت های دلیرانه سردار پرافتخار اسلام سردار سلیمانی دل های دشمنان را به لرزه انداخته و رعب و وحشت از حضور این مرد آسمانی آرام و قرار را از مزدوران منطقه گرفته و دشمنان تمام تلاش خود را برای شهادت این اسطوره مقاومت در منطقه به کار گرفته بودند.
امروز ایران اسلامی با نهایت درد و رنج در غم سنگین از دست دادن این سردار رشید خود به سوگ نشسته است اما دشمنان بدانند که انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این دلیرمرد ایران اسلامی آغشته اند.
شهادت در آموزه های دینی اسلام راهی به سوی آرامش و دست یافتن به رحمت واسعه الهی و آرمان همه مردان الهی است که امروز سردار سلیمانی پس از سال ها مبارزه در راه خداوند به آرزوی دیرینه خود دست یافت و با خون خود نام جمهوری اسلامی ایران را بر تارک تاریخ نگاشت.
اینجانب شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و کیشوندان تسلیت گفته برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نمایم و به همه جنایتکاران متذکر می شوم که خون پاک این شهید بزرگوار مسیر هدایت رزمندگان اسلام را روشن تر کرده و همچنان راه این شهید ادامه خواهد یافت و بی تردید این جنایت بی پاسخ نمانده و انتقام سختی در انتظار دشمنان و جنایتکارانی است که دست های ناپاک خود را به خون این شهید بزرگوار و همراهان و یاران وی آغشته اند.
۱۳ دی ۹۸


سرهنگ جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش

بسم رب الشهداوالصدیقین؛

انالله واناالیه راجعون؛

روح مجاهد خستگی ناپذیر سربازولایت و سردار بزرگ جبهه مقاومت اسلام باشهادت بدست شقی ترین جنایتکاران به ملکوت اعلی پیوست، روحش شاد وراهش پر رهروباد.

آجرک ا… یا صاحب الزمان.


دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش:

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

قاسم سلیمانی قهرمان ملى مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود.
شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.


سیدجواد قوامى نژاد رئیس آموزش و پرورش:

بسم الله الرحمن الرحیم

” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. شهادت سردار رشید اسلام، مجاهد نستوه، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و جامعه فرهنگیان تبریک و تسلیت عرض مى نمایم.

سیدجواد قوامى نژاد ١٣ دیماه ١٣٩٨


محمدحسین یوسف پور مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
هر پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد، سردار دیگری آن را برداشته و به میدان می آید و با قدرت بیشتر در حفظ پرچم اسلامی به کوشش برخیزد.
حضرت امام خمینی (ره)
شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب و ملت رشید ایران بویژه خانواده های معزز شهدای مدافع حرم تسلیت عرض می کنم.
مزد سال ها مجاهدت و مبارزه با دشمنان اسلام بویژه شیطان بزرگ ، آمریکای جنایتکار چیزی جز شهادت در شان و مقام مجاهدان و دلاوران نیست.

۱۳ دی ماه ۹۸


غلامرضا اردیخانی “رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام جزیره کیش

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا «جهان تشیع و ایران اسلامی سردار بزرگ و ظلم‌ستیز، مدافع حریم و حرم، مجاهد نستوه و خدمتگزار محبوب ایرانیان را از دست داد. سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی‌مثال نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و افتخارآفرینی در راه دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن به افتخار شهادت نائل شد. بزرگ‌مردی که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید زنده بود و از این پس در قلب تمام ایرانیان زنده و جاودانه خواهد ماند. بی‌تردید او سردار محبوب دل‌های ایرانیان و به‌ویژه مظلومان بود، نماد خدمت بود و خواهد ماند، شهادتش نیز به ملت سرافزار و قهرمان ایران نیرویی مضاعف در تقابل با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای تروریست خواهد بخشید.

شهادت شکوهمند آن سردار شجاع و بی‌نظیر را به مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت می‌گویم. پروردگار متعال روح آن اسطوره ایثار و حماسه را در بهشت برین با مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین (ع) محشور گرداند.


محمد تقی امیری خراسانی، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت هنر مردان خداست

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی همچون سردار قاسم سلیمانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات، به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

از این روی به نمایندگی از جامعه‌ی عزادار ورزش جزیره کیش، شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در حمله تروریستی کوردلان بیگانه را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم سپهبد و مردم شهید پرور ایران عزیز تسلیت و تبریک می‌گوییم.


در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17749
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پیشنهاد می کنم تندیسی به پاس قدردانی از زحمات آن شهید والامقام که در حفظ امنیت ایران عزیز،تا درجه شهادت پیش رفت تهیه و در جزیره زیبای کیش و الزاما رو به سمت تنگه هرمز نصب گردد.نگاه نافذ تندیس حاج قاسم هم برای ترسیدن دشمنانمان کافیست…
    ان شا الله مسئولان تا قبل از چهلم ایشان،سنگ تمام خواهند گذاشت