• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پلمب یک واحد صنفی متخلف

  • کد خبر : 17699
  • 09 دی 1398 - 15:18
پلمب یک واحد صنفی متخلف

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از پلمب یک واحد صنفی متخلف و کشف ۱۰۰ کیلو مواد غذایی تاریخ گذشته در جزیره کیش خبر داد.

دکتر رضانیا با اشاره به استفاده گسترده بازرسان بهداشت محیط از وسایل سنجش پرتابل در بازرسی‌ ‌ها گفت: هزار و ۳۳۵ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل در جزیره کیش انجام شده است.

وی افزود: ۲۴مورد نمونه برداری میکربی از آب، ۵مورد نمونه برداری از مواد غذایی ،۲۷مورد نمونه برداری از نان ،۹۷۴صدور  کارت بهداشتی، صدور ۴۲ مورد صلاحیت بهداشتی ،معرفی ۵ متخلف به دادگاه و پلمب یک مرکز از اقدامات بهداشت محیط کیش در ماه گذشته بوده است.

رضانیا افزود: بازرسان بهداشت محیط کیش۹۵۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی و۹ مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک انجام داده اند.

وی گفت: سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت به صورت شبانه ‌‌روزی آماده دریافت گزارش ‌‌های مردمی پیرامون تخلفات بهداشتی است که در همین راستا و در آذر ماه به ۱۷مورد شکایت رسیدگی شده است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: ماه گذشته در کنار آموزش و تذکرهای لازم به متصدیان ، یک واحد صنفی متخلف نیز، پلمپ و مقدار ۱۰۰ کیلو مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شد.

وی افزود :با توجه به اهمیت کنترل سریع شرایط بهداشتی در مراحل تولید و عرضه مواد غذایی و در راستای ارتقای سطح سلامت مصرف‌کنندگان، بازرسان بهداشت محیط  مرکز توسعه سلامت کیش با استفاده از تجهیزات قابل حمل کنترل مواد غذایی، ۱۳۳۵ مورد سنجش دما با دماسنج لیزری و نفوذی، ۶۲ مورد توسط دستگاه تعیین سلامت روغن مصرفی، ۳۸ مورد شوری سنج و سنجش ph نان، کار کنترل موادغذایی را انجام دادند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17699
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.